ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Οικονομικός και αστικής χρήσης

1.058 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2024)
Ο κινητήρας ανταποκρίνεται πλήρως στα αστικά του καθήκοντα προσφέροντας «ζωηράδα» στις χαμηλές στροφές χάρη και στη βοήθεια και από τις κοντές πρώτες σχέσεις του

Ο κινητήρας ανταποκρίνεται πλήρως στα αστικά του καθήκοντα προσφέροντας «ζωηράδα» στις χαμηλές στροφές χάρη και στη βοήθεια και από τις κοντές πρώτες σχέσεις του

Ο κινητήρας του Picanto που δοκιμάζουμε είναι τετρακύλινδρος και έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρα. Συνολικά αποδίδει 79 ίππους οι οποίοι είναι σε θέση να το κινήσουν ικανοποιητικά και οικονομικά, καθώς πρόκειται για ένα ελαφρύ όχημα 990 κιλών. Έτσι ο κινητήρας αυτός ανταποκρίνεται πλήρως στα αστικά του καθήκοντα προσφέροντας «ζωηράδα» στις χαμηλές στροφές χάρη και στη βοήθεια και από τις κοντές πρώτες σχέσεις του. Μάλιστα όλα αυτά με αρκετά χαμηλή κατανάλωση, καθώς μέσα στην πόλη μετρήσαμε λιγότερα από 7,0 λτ./100 χλμ., ενώ και συνολικά η μέση κατανάλωση του Picanto κρατιέται αρκετά χαμηλά στα 5,5 λτ./100 χλμ..


Η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου στην 4η και 5η σχέση και το 4κύλινδρο της κατασκευής του εξασφαλίζουν χαμηλά επίπεδα θορύβου και ομαλή λειτουργία, ωστόσο το σύνολο συγκριτικά με τον προκάτοχο των 83 ίππων είναι αρκετά πιο νωχελικό στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις (15,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα από 11,8), με αποτέλεσμα να χρειάζεται συχνά να κατεβάσετε σχέση σε ένα ανηφορικό κομμάτι ή μια προσπέραση. Σε κάθε περίπτωση το σύνολο ταιριάζει σε ένα μίνι πόλης και όπως είπαμε και στην αρχή δεν πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Kia Picanto, ολική ανανέωση
Σελίδα 2Νεανικό και μοντέρνο συνολικά
Σελίδα 3Κινητήρας: Οικονομικός και αστικής χρήσης
Σελίδα 4Στο δρόμο: Σίγουρο και άνετο στο δρόμο
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά του Kia Picanto
Peugeot - Toyota
Autotriti.gr