Ο κινητήρας ανταποκρίνεται πλήρως στα αστικά του καθήκοντα προσφέροντας «ζωηράδα» στις χαμηλές στροφές χάρη και στη βοήθεια και από τις κοντές πρώτες σχέσεις του
Ο κινητήρας του Picanto που δοκιμάζουμε είναι τετρακύλινδρος και έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρα. Συνολικά αποδίδει 79 ίππους οι οποίοι είναι σε θέση να το κινήσουν ικανοποιητικά και οικονομικά, καθώς πρόκειται για ένα ελαφρύ όχημα 990 κιλών. Έτσι ο κινητήρας αυτός ανταποκρίνεται πλήρως στα αστικά του καθήκοντα προσφέροντας «ζωηράδα» στις χαμηλές στροφές χάρη και στη βοήθεια και από τις κοντές πρώτες σχέσεις του. Μάλιστα όλα αυτά με αρκετά χαμηλή κατανάλωση, καθώς μέσα στην πόλη μετρήσαμε λιγότερα από 7,0 λτ./100 χλμ., ενώ και συνολικά η μέση κατανάλωση του Picanto κρατιέται αρκετά χαμηλά στα 5,5 λτ./100 χλμ..
Η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου στην 4η και 5η σχέση και το 4κύλινδρο της κατασκευής του εξασφαλίζουν χαμηλά επίπεδα θορύβου και ομαλή λειτουργία, ωστόσο το σύνολο συγκριτικά με τον προκάτοχο των 83 ίππων είναι αρκετά πιο νωχελικό στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις (15,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα από 11,8), με αποτέλεσμα να χρειάζεται συχνά να κατεβάσετε σχέση σε ένα ανηφορικό κομμάτι ή μια προσπέραση. Σε κάθε περίπτωση το σύνολο ταιριάζει σε ένα μίνι πόλης και όπως είπαμε και στην αρχή δεν πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας.