Ο 1,4 T-GDI κινητήρας της Hyundai-Kia των 140 ίππων, με άμεσο ψεκασμό και ενσωματωμένο turbo στην πολλαπλή εξαγωγής, για υψηλή απόδοση και χαμηλές εκπομπές ρύπων, βρίσκει εφαρμογή και στο ProCeed αναδεικνύοντας το δυναμικό του ταμπεραμέντο. Με αρκετά πολιτισμένη λειτουργία και εύρωστο στις μεσαίες στροφές, το σύνολο θα κινήσει με πολύ άνεση το ProCeed, έχοντας πολύ καλή απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού και ανεβάζοντας ήσυχα και χωρίς δυσκολία τις στροφές του μετά τις 1.500 σ.α.λ., σημείο όπου αποδίδει και τη μέγιστη ροπή των 242 Nm.
Οι επιδόσεις ακολουθούν τον σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου (0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. 60-100 με 4η σε 6,5``, 80-120 με 5η σε 9,1``), όπως και το 6τάχυτο κιβώτιο, με την εξαιρετική αίσθηση του επιλογέα του. Αξίζει να αναφέρουμε ότι, συγκριτικά με το χάτσμπακ έχει σχεδόν ίδιες επιδόσεις και μόλις 0,1 λτ./100 χλμ. παραπάνω κατανάλωση (8,2 λτ/100 χλμ. μετρήθηκε), παρά το γεγονός πως είναι 60 κιλά πιο βαρύ.
Αμαξάρα, με πολλαπλούς πίσω στην ανάρτηση και τετρακίλυνδρο μοτερ.. τετοιες προδιαγραφες μονο στην Τζιουλεττα εβλεπες, πραγματικό αυτοκίνητο....αν ειχε κατω από 20 χιλιαρικά....καντε κατι γιαυτό να ξεπουλησει..!
Αμαξάρα, με πολλαπλούς πίσω στην ανάρτηση και τετρακίλυνδρο μοτερ.. τετοιες προδιαγραφες μονο στην Τζιουλεττα εβλεπες, πραγματικό αυτοκίνητο....αν ειχε κατω από 20 χιλιαρικά....καντε κατι γιαυτό να ξεπουλησει..!