Κάτω από το καπό του Rio της δοκιμής βρισκόταν ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας της Kia στην έκδοση των 100 ίππων. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 4.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 172 Nm εμφανίζεται από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. κάτι που φανερώνει ένα μεγάλο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας. Στην πράξη ο εν λόγω κινητήρας τραβάει καλά από τις χαμηλές στροφές, ωστόσο πιο ψηλά εμφανίζει μια αδυναμία όπως και την 3κύλινδρη φύση του. Από πλευράς επιδόσεων δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο (το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,5 δλ, ενώ οι ρεπρίζ των 60-100 και 80-120 με 4η και 5η σε 9,8 και 15,7 δλ. αντίστοιχα), ωστόσο δεν προβληματίζει σε κανονικές συνθήκες ή στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, όσον αφορά την κατανάλωσή του, εμείς μετρήσαμε κατά την δοκιμή του 6,6 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι σχετικά «τσιμπημένο» σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Σε οτι αφορα τις πωλησεις θα τα παει περιφημα γιατι και ομορφια μεσα-εξω διαθετει και αποδεδειγμενη αξιοπιστια. Δεν αναφερομαι στις μαρκετινιστικες μακροχρονιες εγγυησεις αλλα στα δεδομενα. Οσο για τα σκληρα πλαστικα οι Κορεατες μας εχουν συνηθισει σε πολυ καλη συναρμογη οποτε αποδεικνυονται μακροπροθεσμα πιο ανθεκτικα και πιο ομορφα απο τα δηθεν "πολυτελη" αφρωδη καουτσουκ.
Σε οτι αφορα τις πωλησεις θα τα παει περιφημα γιατι και ομορφια μεσα-εξω διαθετει και αποδεδειγμενη αξιοπιστια. Δεν αναφερομαι στις μαρκετινιστικες μακροχρονιες εγγυησεις αλλα στα δεδομενα. Οσο για τα σκληρα πλαστικα οι Κορεατες μας εχουν συνηθισει σε πολυ καλη συναρμογη οποτε αποδεικνυονται μακροπροθεσμα πιο ανθεκτικα και πιο ομορφα απο τα δηθεν "πολυτελη" αφρωδη καουτσουκ.