Καλά είναι τα περιθώρια πρόσφυσης, ωστόσο θα θέλαμε καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι και πιο καλή απορροφητικότητα από την ανάρτηση, παρά το σφιχτό set-up της.

Στο δρόμο: Με ευρωπαϊκό προσανατολισμό

36.500 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2017)

Ο τρόπος που πατάει το νέο Kia Rio στο δρόμο και οι πληροφορίες που δίνει στον οδηγό του αποκαλύπτουν την πρόοδο που έχει γίνει σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, αλλά και την προσπάθεια από τους ανθρώπους της Kia να ικανοποιήσουν τα υψηλά οδηγικά στάνταρ των ευρωπαίων οδηγών. Πρώτα από όλα η ποιότητα κύλισης είναι αρκετά καλή, όπως και η ηχομόνωση ακόμα και στα 130 χλμ./ώρα, ωστόσο η ανάρτηση είναι λίγο απότομη και νευρική αφήνοντας να περάσουν οι ανωμαλίες στο κατσαρό αστικό οδόστρωμα. Από την άλλη, οι πιο αραιά χρονικά εμφανιζόμενες ανωμαλίες προλαβαίνουν να απορροφηθούν. Έπειτα, υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και η συμπεριφορά ασφαλής και ουδέτερη, ωστόσο από το τιμόνι θα θέλαμε καλύτερη πληροφόρηση, παρότι είναι βελτιωμένο σε σύγκριση με πριν. Τέλος, καλά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα είναι τα φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 35,7 μέτρα, με ζεστά φρένα).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
KIA