Ο τρόπος που πατάει το νέο Kia Rio στο δρόμο και οι πληροφορίες που δίνει στον οδηγό του αποκαλύπτουν την πρόοδο που έχει γίνει σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, αλλά και την προσπάθεια από τους ανθρώπους της Kia να ικανοποιήσουν τα υψηλά οδηγικά στάνταρ των ευρωπαίων οδηγών. Πρώτα από όλα η ποιότητα κύλισης είναι αρκετά καλή, όπως και η ηχομόνωση ακόμα και στα 130 χλμ./ώρα, ωστόσο η ανάρτηση είναι λίγο απότομη και νευρική αφήνοντας να περάσουν οι ανωμαλίες στο κατσαρό αστικό οδόστρωμα. Από την άλλη, οι πιο αραιά χρονικά εμφανιζόμενες ανωμαλίες προλαβαίνουν να απορροφηθούν. Έπειτα, υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και η συμπεριφορά ασφαλής και ουδέτερη, ωστόσο από το τιμόνι θα θέλαμε καλύτερη πληροφόρηση, παρότι είναι βελτιωμένο σε σύγκριση με πριν. Τέλος, καλά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα είναι τα φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 35,7 μέτρα, με ζεστά φρένα).
Σε οτι αφορα τις πωλησεις θα τα παει περιφημα γιατι και ομορφια μεσα-εξω διαθετει και αποδεδειγμενη αξιοπιστια. Δεν αναφερομαι στις μαρκετινιστικες μακροχρονιες εγγυησεις αλλα στα δεδομενα. Οσο για τα σκληρα πλαστικα οι Κορεατες μας εχουν συνηθισει σε πολυ καλη συναρμογη οποτε αποδεικνυονται μακροπροθεσμα πιο ανθεκτικα και πιο ομορφα απο τα δηθεν "πολυτελη" αφρωδη καουτσουκ.
Σε οτι αφορα τις πωλησεις θα τα παει περιφημα γιατι και ομορφια μεσα-εξω διαθετει και αποδεδειγμενη αξιοπιστια. Δεν αναφερομαι στις μαρκετινιστικες μακροχρονιες εγγυησεις αλλα στα δεδομενα. Οσο για τα σκληρα πλαστικα οι Κορεατες μας εχουν συνηθισει σε πολυ καλη συναρμογη οποτε αποδεικνυονται μακροπροθεσμα πιο ανθεκτικα και πιο ομορφα απο τα δηθεν "πολυτελη" αφρωδη καουτσουκ.