Κινητήρας-Κατανάλωση: Με καλύτερες επιταχύνσεις και ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση
1.170 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2025)
Όντας ελαφρύτερο κατά 65 κιλά, το δικίνητο Lexus LBX είναι πιο σβέλτο και ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση. Σε αστικές συνθήκες το όφελος φτάνει το 0,5 λτ./100 χλμ. μιας και οι μετρήσεις μας έδειξαν 4,3 λτ./100 χλμ., όταν στο 4Χ4 ήταν 4,8 λτ./100 χλμ..
Όπως και το τετρακίνητο, το προσθιοκίνητο Lexus LBX χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota με 136 άλογα και 185 Nm μέγιστης ροπής. Στο δικίνητο μοντέλο δεν υπάρχει φυσικά ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας των 5,3 ίππων και αρκετά ακόμα κινούμενα μέρη με αποτέλεσμα το βάρος να έχει μειωθεί κατά 65 κιλά. Έτσι πέρα από τις καλύτερες επιδόσεις (η επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,4 δλ. και αυτή του 80-120 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. από 5,7 και 7,5 δλ. αντίστοιχα), το δικίνητο LBX προσφέρει ακόμη πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και παίζει χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία των πολυτελών μικρών SUV: H πραγματική μέση τιμή στη διάρκεια της δοκιμής ήταν 5,5 λτ./100 χλμ. (5,7 λτ./100 χλμ. στο 4Χ4), ενώ σε συνθήκες πόλης η διαφορά φτάνει στο 0,5 λτ./100 χλμ. (4,3 από 4,8 λτ./100 χλμ.).