Τα 220 χλστ. από το έδαφος (νούμερο ρεκόρ για την κατηγορία) είναι εγγύηση για την αντιμετώπιση των δυσκολιών της αστικής καθημερινότητας, αλλά και ενός «πατημένου» χωματόδρομου.
Η απουσία τετρακίνησης θα φανεί μόνο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, χιόνι, λάσπη) γιατί κατά τα άλλα, το Lexus LBX διατηρεί το «αρχοντικό» του πάτημα και την αξιοζήλευτη κύλιση. Και εδώ παρατηρήσαμε πως στον αυτοκινητόδρομο θα επιτύχεις, με αρκετά πιο ραφιναρισμένη λειτουργία του κιβωτίου, συγκριτικά με άλλες εφαρμογές που έχουμε δει στον όμιλο της Toyota. Τα 136 άλογα δηλαδή είναι ικανά για να κινήσουν άνετα και σβέλτα το μοντέλο, χωρίς ιδιαίτερο βουητό κατά την επιτάχυνση. Μπορεί κάποιες κακοτεχνίες να μην φιλτράρονται το ίδιο αποτελεσματικά από τον ημιάκαμπτο άξονα σε σχέση με την ανεξάρτητη διάταξη των διπλών ψαλιδιών του 4Χ4, αλλά και πάλι το σύνολο κρατάει καλά και διατηρεί την αυτοκυριαρχία του στην πίεση χάρη στις σωστές ρυθμίσεις, τα φαρδιά μετατρόχια, τα δυνατά φρένα και τις προοδευτικές αντιδράσεις.
Μπορεί κάποιες κακοτεχνίες να μην φιλτράρονται το ίδιο αποτελεσματικά από τον ημιάκαμπτο άξονα σε σχέση με την ανεξάρτητη διάταξη των διπλών ψαλιδιών του 4Χ4, αλλά και πάλι το σύνολο κρατάει καλά και διατηρεί την αυτοκυριαρχία του στην πίεση.
Σε συνδυασμό με το άμεσο και με καλή αίσθηση τιμόνι, το δικίνητο LBX είναι ευχάριστο στην οδήγηση, χωρίς φυσικά να έχει χάσει κάτι από την ευκολία και την ευχρηστία στην καθημερινότητα, χαρακτηριστικά που εξασφαλίζονται από τον μικρό κύκλο στροφής (10,4 μέτρα), την στάνταρ κάμερα για το παρκάρισμα και τα πολλά συστήματα υποβοήθησης. Από εκεί και πέρα, τα 220 χλστ. από το έδαφος (νούμερο ρεκόρ για την κατηγορία) είναι εγγύηση για την αντιμετώπιση των δυσκολιών της αστικής καθημερινότητας, αλλά και ενός «πατημένου» χωματόδρομου.