Καμία «έκπτωση» στην πολυτέλεια της καμπίνας που διατηρεί τα premium χαρακτηριστικά κατασκευής που είδαμε και στο τετρακίνητο.
Το πολυτελές μικρό SUV Lexus LBX, που δοκιμάσαμε πριν από μερικούς μήνες στην 4Χ4 εκδοχή του, δεν ξεχωρίζει μόνο για την πολυτέλεια και την εντυπωσιακή σχεδίαση, αλλά και για την full υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί. Σήμερα δοκιμάζουμε την δικίνητη έκδοση, που διατηρεί την ξεχωριστή σχεδίαση και την πολυτέλεια της τετρακίνητης, αλλά συγκριτικά είναι διαθέσιμη από αρκετά χαμηλότερη τιμή: Tο προσθιοκίνητο Lexus LBX είναι διαθέσιμο από 31.300 ευρώ στη βασική έκδοση στην οποία θα βρει κανείς φυσικά αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικές ευκολίες, οθόνη 9,8 ιντσών, ζάντες αλουμινίου (17 ιντσών) και μια σουίτα με τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας, όχι όμως στοιχεία όπως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα καθίσματα, είσοδο χωρίς κλειδί και ηλεκτρική αναδίπλωση καθρεφτών, που συναντάμε στο πρώτο διαθέσιμο πακέτο εξοπλισμού για το τετρακίνητο LBX, που ξεκινάει από τα 40.700 ευρώ. Επίσης η πίσω ανάρτηση δεν είναι ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια, αλλά ένας πιο… ταπεινός ημιάκαμπτος άξονας. Με τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό (Elegant Premium) η διαφορά δικίνητου και 4Χ4 Lexus LBX είναι 2.200 ευρώ (δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων).