Η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια πίσω περνάει με βελούδινο τρόπο πάνω από τις λακκούβες, εξασφαλίζοντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης, παραμένοντας πιστό στις premium αρχές του.
Το UX σε κερδίζει από την υψηλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει και τα αυξημένα επίπεδα άνεσης. Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω περνάει με βελούδινο τρόπο πάνω από τις λακκούβες και εξασφαλίζοντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης παραμένοντας πιστό στις premium αρχές του. Ευτυχώς όχι εις βάρος του δυναμισμού, με το καλό τιμόνι να περνάει γρήγορα τις εντολές, του οδηγού στο δρόμο και το στιβαρό πλαίσιο μαζί με την ανάρτηση να προσφέρει βέλτιστη διαχείριση και ευχάριστη αίσθηση σε γοργούς ρυθμούς. Εδώ βοηθάει και η τετρακίνηση, βελτιώνοντας ενεργά την ευστάθεια και προσαρμόζοντας την κατανομή στους πίσω τροχούς για διόρθωση των εκάστοτε αντιδράσεων του αμαξώματος.
Το UX παράλληλα είναι και εύχρηστο στην καθημερινότητα, λόγω της πολύ καλής θέσης οδήγησης, του μαλακού τιμονιού και τον μόλις 10,4 μ. κύκλο στροφής, ενώ σχετικά με την δυνατότητα του UX σε χωμάτινες διαδρομές, η απόσταση των 160 χλστ. και τα ασφάλτινα ελαστικά δεν δίνουν τη δυνατότητα για κάτι παραπάνω από πατημένους χωματόδρομους.