Καλοφτιαγμένο εσωτερικό με έντονο digital προσανατολισμό, όπως αυτός ορίζεται από τις δύο οθονάρες. Θετικό το πρόσημο σε υφή υλικών, φινίρισμα και συναρμογή.
Οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται και στο καλοφτιαγμένο εσωτερικό με τον έντονο digital προσανατολισμό, όπως αυτός ορίζεται από τις δύο οθονάρες: Η μεγάλη οριζόντια κεντρική οθόνη αφής είναι 12,7 ιντσών και αφορά στο σύστημα infotainment, ενώ αυτή πίσω από το τιμόνι είναι 12,3 ιντσών και παίζει το ρόλο πίνακα οργάνων με ωραία γραφικά και αρκετές επιλογές παραμετροποίησης. Θετικό το πρόσημο σε υφή υλικών, φινίρισμα και συναρμογή, ενώ οι περιστροφικοί φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό (εκατέρωθεν στη βάση της οθόνης) και την ένταση του ηχοσυστήματος (ανάμεσα στο καθίσματα μπροστά από την θήκη αντικειμένων με το συρόμενο κάλυμμα) είναι πρακτικοί. Καλές εντυπώσεις μας άφησαν και τα μπροστινά καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο, τις μπλε χρωματικές πινελιές και την αποτελεσματική στήριξη που προσφέρουν στο σώμα.
Πολύ καλά καθίσματα, ενώ ξεχωρίζουν μπλε πινελιές σε όλη την καμπίνα, όπως σε ζάντες και αμάξωμα. ¶νετοι οι χώροι επιβατών, αλλά μέτριο το πορτ-μπαγκάζ των 466 λτ.
Από εκεί και πέρα, η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες επιβάτες με αρκετά «αέρα» για τα γόνατα (18 εκατ.) και τα κεφάλια (5,0 εκατ.), αλλά όχι κάτι σπέσιαλ σε ωφέλιμο πλάτος στο πίσω κάθισμα (13,5 εκατ.). Ούτε το πόρτ μπαγκάζ είναι ανάλογο ενός μοντέλου με 4,6 μ. μήκος: Τα 466 λτ. αντιστοιχούν μάλλον σε καλό μικρό SUV, παρά σε οικογενειακό μικρομεσαίο SUV. Πάντως έχει κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα με ηλεκτρική λειτουργία της πίσω πόρτας.