Το 01 είναι τελικά στην πράξη πολύ πιο ευέλικτο και εύχρηστο από ό,τι περιμένεις, ενώ η ανάρτηση διαχειρίζεται αξιοπρεπώς το μεγάλο βάρος του συνόλου.
Παρά το μεγάλο βάρος των 2.350 κιλών, το 01 είναι τελικά πολύ πιο εύχρηστο από ό,τι περιμένεις, με τις σφιχτούτσικες αναρτήσεις να διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το σύνολο, αλλά και να λειάνουν με επιτυχία τις περισσότερες ανωμαλίες ακόμα και με τους στάνταρ τροχούς των 20 ιντσών. Μόνο σε πολύ έντονες ανωμαλίες θα νιώσεις ένα τράνταγμα στην καμπίνα και θα ακούσεις θόρυβο, αλλά σε γενικές γραμμές το 01 προσφέρει μια ήρεμη κύλιση, που δεν «χαλάει» ακόμα κι όταν μπαίνει σε λειτουργία το θερμικό μοτέρ κάτι το οποίο γίνεται αρκετά πολιτισμένα. Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο, με χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο και άμεση ανταπόκριση στο πάτημα του γκαζιού.
Το μεγάλο βάρος θα γίνει αισθητό στην πίεση, αλλά σε κάθε περίπτωση οι αντιδράσεις είναι ομαλές και καθόλου απρόβλεπτες με τη βοήθεια φυσικά και του πλήρους ηλεκτρονικού οπλοστασίου.
Από την άλλη, όταν πιεστεί σε ένα δρόμο με στροφές, το 01 δε θα αντιδράσει άτσαλα, αλλά το μεγάλο βάρος δεν θα καλυφθεί απόλυτα κάτι που θα αντιληφθεί ο οδηγός με την τάση για υποστροφή λόγω της μεγάλης αδράνειας με τα ηλεκτρονικά πάντως να επεμβαίνουν αποτελεσματικά στον περιορισμό της υποστροφής. Το τιμόνι αν και ελαφρύ είναι ακριβές και σου επιτρέπει να χαράξεις την επιθυμητή πορεία με ευκολία. Από την άλλη, τα φρένα μπορεί να μην κουράζονται εύκολα, αλλά η αποτελεσματικότητά τους είναι μέτρια στο φρενάρισμα πανικού (100-0 χλμ./ώρα σε 40,7 μ.) «προδομένα» από το βάρος και τον «πράσινο» προσανατολισμό των ελαστικών.