Μιλώντας για την καμπίνα του MG5 η μάρκα κάνει λόγο για «απλοποιημένο εσωτερικό με διακόσμηση Eco-Blue. Αυτό που εμείς λέμε είναι δείχνει φροντισμένη, με την χρήση μαλακών στην αφή πλαστικών να αφήνει ικανοποιητική αίσθηση.
Εσωτερικό: Φροντισμένη καμπίνα με διακόσμηση «Eco Blue»
Τονίσαμε προηγουμένως πως οι εντυπώσεις από την καμπίνα του MG5 είναι άκρως θετικές. Η εταιρεία κάνει χαρακτηριστικά λόγο για «απλοποιημένο εσωτερικό με διακόσμηση Eco-Blue. Αυτό που εμείς λέμε είναι η καμπίνα του MG5 δείχνει φροντισμένη, με την χρήση μαλακών στην αφή πλαστικών να αφήνει ικανοποιητική αίσθηση. Κατά τα άλλα, υπάρχουν οι δύο στάνταρ ψηφιακές οθόνες που καλύπτουν τις ανάγκες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, με το δερμάτινο τιμόνι να έχει δύο συγκεκριμένα πλήκτρα ρύθμισης για απευθείας πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες (π.χ. mode οδήγησης).
Χώροι: Βρίσκεις θήκες όπου μπορείς να φανταστείς, χωράει 3 επιβάτες που παίζουν... μπάσκετ
Για την χωροταξική διαμόρφωση του MG5 μιλήσαμε στην αρχή της δοκιμής. Ο μπόλικος «αέρας» για τα πόδια και το κεφάλι θα βολέψουν επιβάτη ακόμη κι αν έχει ύψος που προϊδεάζει σε μπασκετμπολίστα. Επίσης, και το φάρδος είναι αρκετό για να καθίσουν 3 ενήλικοι χωρίς να «βρίσκουν» οι ώμοι τους. Αυτό που δεν είπαμε είναι πως υπάρχουν άφθονες πρακτικές θήκες για αντικείμενα, όπως οι δύο ευμεγέθεις ποτηροθήκες, το μεγάλο κεντρικό υποβραχιόνιο, οι θήκες για χάρτες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.
Αν υπάρχει που θα θέλαμε καλύτερο είναι το πορτ-μπαγκάζ. Όχι ότι τα 479 λίτρα είναι λίγα (1.367 λτ. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων), αλλά επειδή μιλάμε για SW μοντέλο θες το κάτι παραπάνω. Πόσο μάλλον όταν ο θερμικός ανταγωνισμός γυροφέρνει στα 600 λίτρα.