Σταθερό και ευθύβολο σε μία διαδρομή εκτός αστικού ιστού παρουσιάζεται το MG5, με τις κλίσεις να είναι υπαρκτές στις στροφές και στις αλλαγές βάρους.
Οι οδηγικές εντυπώσεις μας από τα ηλεκτρικά μοντέλα της MG αφορούσαν μέχρι τώρα το κλασικό μικρομεσαίο MG4. Και σε κάθε έκδοσή του, το τελικό πρόσημο ήταν κάτι παραπάνω από θετικό. Και παραμένει θετικό, έπειτα κι από την οδηγική εμπειρία μας με το MG5. Ναι, ίσως είναι φυσιολογικό, διότι και τα δύο μοντέλα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, τη νέα αρχιτεκτονική MSP (Modular Scalable Platform).
Ας το δούμε λίγο περισσότερο. Εντός πόλης το MG5 είναι εξαιρετικά ευέλικτο, καταφέρνοντας να «κρύψει» το μέγεθός του. Ο κύκλος στροφής είναι μόλις στα 10,6 μέτρα, το ελαφρύ τιμόνι «κόβει» πολύ όταν το χρειαστείς, υπάρχει καλή περιφερειακή ορατότητα (και λόγω καθίσματος), ενώ η ανάρτηση είναι αποτελεσματική στην διαχείριση των όποιων ανωμαλιών. Περνώντας στον αυτοκινητόδρομο, το αυτοκίνητο παρουσιάζεται σταθερό και ευθύβολο. ΟΚ, θα περάσουν ορισμένοι αεροδυναμικοί θόρυβοι εντός της καμπίνας, όμως γενικά το MG θα πορευτεί απροβλημάτιστα. Όσον αφορά το φρενάρισμα, «κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 41 μέτρα.