Όπως και η ηλεκτρική έκδοση, έτσι και αυτή με το range extender MX-30 R-EV χαρακτηρίζεται από τις αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες, που θυμίζουν το πάλαι ποτέ RX-8.
Αν κοιτάξεις με μια ματιά το Μazda MX-30 R-EV δε θα αντιληφθείς ουσιαστικά καμία διαφορά σε σχέση με το αμιγώς ηλεκτρικό MX-30, που δοκιμάσαμε παλαιότερα,). Το… διαφορετικό κουπέ-SUV των 4,4 μ. με τις αλά Mazda RX-8 ανάποδα ανοιγόμενες πίσω πόρτες, μας προβλημάτισε κυρίως, όχι τόσο για τις ασκήσεις ευελιξίας που πρέπει να κάνουν οι επιβάτες που θα καθίσουν πίσω, όσο για τη μικρή του ηλεκτρική αυτονομία (περίπου 180 χλμ. σε μεικτές συνθήκες σύμφωνα με τις μετρήσεις μας) λόγω της μικρής του μπαταρίας (35,5 kWh). Το MX-30 R-EV που δοκιμάζουμε έχει ακόμα μικρότερη μπαταρία (17,8 kWh), αλλά έχει και δύο άσους κρυμένους στο μανίκι της αυτονομίας: Έναν περιστροφικό θερμικό κινητήρα Wankel, που επιστρέφει στο προσκήνιο μετά από πολλά χρόνια αφάνειας, και ένα ρεζερβουάρ βενζίνης με χωρητικότητα 50 λτ. Για αυτά ο αγοραστής θα κληθεί να πληρώσει περί τις 2.500 ευρώ παραπάνω σε σχέση με τοηλεκτρικό MX-30, με τις τιμές του MX-30 R-EV να ξεκινούν από 42.637 ευρώ.