Οδηγικά δεν έχει αλλάξει τίποτα ουσιαστικά παρά τα 130 κιλά επιπλέον βάρους. Το MX-30 R-EV συνεχίζει να βολεύει στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις εντός πόλης, που γίνονται φυσικά ηλεκτρικά. Έχοντας βολευτεί στην πανοραμική θέση οδήγησης, η ανάρτηση δε θα φέρει μέσα στην καμπίνα αναταράξεις και θορύβους στο πέρασμα μιας ανωμαλίας, εκτός βέβαια αν μιλάμε για διαδοχικές ανωμαλίες. Παρά την καλή ηχομόνωση όμως, όταν ο Wankel ξεκινάει το έργο του (φόρτιση της μπαταρίας) «ακούγεται», ενώ και η λειτουργία του είναι κάπως τραχιά. Από εκεί και πέρα όμως δεν μπορείς παρά να ευχαριστηθεί τα σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά μέσω του τιμονιού και της άριστης αίσθησης και πληροφόρησης που προσφέρει. Στην έντονη πίεση το βάρος δεν κρύβεται εύκολα με την αδράνεια να παραμονεύει, αλλά δεν υπάρχει το άγχος της αυτονομίας. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε την άριστη αίσθηση και την καλή αποτελεσματικότητα των φρένων.