Ο δίλιτρος κινητήρας που εφοδιάζει την έκδοση Α 35 βασίζεται στον Μ260 κινητήρα της έκδοσης Α 250 της νέας A-Class γι αυτό και δεν φέρει πλακέτα με την υπογραφή του μηχανικού της Mercedes-AMG: Βγαίνει από την κανονική σειρά παραγωγής της Mercedes. Aυτό που έχει σημασία είναι πως με τούτα και με κείνα (εδώ βάλτε όλες τις σχετικές αναβαθμίσεις σε σωθικά, πιέσεις turbo, ηλεκτρονικά κτλ) ο high-tech κινητήρας αποδίδει 306 ίππους και 400 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ..
To καλό είναι πως τα χαρακτηριστικά φαίνονται στην πράξη τόσο σε επίπεδο αίσθησης με «γεμάτη» απόδοση από χαμηλά, εντυπωσιακό στροφάρισμα και άμεση απόκριση, όσο και αριθμών: 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9``, 60-100 σε 2,7`` και 80-120 σε 3,5``. Αρωγός πάντα το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT7-G, που προσφέρει ομαλές έως και βίαιες εναλλαγές σχέσεων ανάλογα με την θέση του συστήματος παραμετροποίησης Dynamic Select. Το όλο «πακέτο» δεν θα μπορούσε να μην ενισχυθεί και ακουστικά, με τα κλαπέτα των εξατμίσεων να είναι ρυθμιζόμενα και με επιλεγμένη τη Sport+ να γεμίζουν την καμπίνα με κλαγγές, σκασίματα και… μπαταριές!