3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η ΑΜG A35 Sedan συνδυάζει εξαιρετικά την άνεση με την δυναμική συμπεριφορά, εκφράζοντας τον σπορ χαρακτήρα της όταν πιεστεί.
Πολιτικά ορθή και στο δρόμο…
120.853 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2020)
Όπως και η χάτσπακ έκδοση της AMG A 35 έτσι και η Sedan παρουσιάζει ένα αντίστοιχα σπορ αλλά και ευχάριστο οδηγικό προφίλ σε κάθε συνθήκη. Η προαιρετικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση AMG RIDE CONTROL αποτελεί βασικό συστατικό της επιτυχίας, συνδυάζοντας εκπληκτικά την άνεση, με την δυναμική οδική συμπεριφορά. Αυτή παρά τη σφιχτή αίσθησή της σε κάθε θέση του συστήματος παραμετροποίησης Dynamic Select, καταφέρνει να είναι πραγματικά άνετη στην Comfort και αποτελεσματική στην πιο σπορ επιλογή, την Sport+. Επιπλέον των επιλογών Comfort, Sport, Sport+ και Individual, η ΑMG A 35 Sedan διαθέτει επιπλέον το πρόγραμμα « Slippery», για καλύτερη συμπεριφορά σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Και αφού έχει πείσει για την αποτελεσματικότητά της στην διάνυση μεγάλων αποστάσεων με την ανάρτηση και τον ισχυρό της κινητήρα, η AMG A35 Sedan παρουσιάζεται και ιδιαίτερα ικανή σε στριφτερές διαδρομές. Εκεί, προβάλλει ένα σαφώς πιο politically correct προφίλ σε σχέση με τις πιο απαιτητικές και οδηγοκεντρικές εκδόσεις Α45 και Α45S της χάτσμπακ, είναι όμως και αυτή συμμετοχική και ευχάριστη, αλλά πρωτίστως γρήγορη και εξαιρετικά αποτελεσματική με την ουδετερότητά της να εκπλήσσει ευχάριστα.
Η ΑΜG A35 Sedan συνδυάζει εξαιρετικά την άνεση με την δυναμική συμπεριφορά, εκφράζοντας τον σπορ χαρακτήρα της όταν πιεστεί.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και αφού έχει πείσει για την αποτελεσματικότητά της στην διάνυση μεγάλων αποστάσεων με την ανάρτηση και τον ισχυρό της κινητήρα, η AMG A35 Sedan παρουσιάζεται και ιδιαίτερα ικανή σε στριφτερές διαδρομές. Εκεί, προβάλλει ένα σαφώς πιο politically correct προφίλ σε σχέση με τις πιο απαιτητικές και οδηγοκεντρικές εκδόσεις Α45 και Α45S της χάτσμπακ, είναι όμως και αυτή συμμετοχική και ευχάριστη, αλλά πρωτίστως γρήγορη και εξαιρετικά αποτελεσματική με την ουδετερότητά της να εκπλήσσει ευχάριστα.
Πως αλλάζουν οι καιροί! Μικρομεσαίο σεντάν με +300 άλογα (στα χίλια εξακόσια κιλά), εξελιγμένη τετρακίνηση, ηλεκτρονικά συστήματα παντου, 40 κιλά ροπή, και όλα αυτά μας κάνουν «...κομψή σπορ πρόταση». :)