Από τον ήχο και μόνο, η «καυτή» CLA 45 S σε προδιαθέτει για τις άγριες διαθέσεις της και από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσεις έχεις πειστεί!
Από τον ήχο και μόνο, η «καυτή» CLA 45 S σε προδιαθέτει για τις άγριες διαθέσεις της και από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσεις έχεις πειστεί! Αρχικά είναι αυτή η σφιχτή γενικά αίσθηση που σου μεταφέρει στα χειριστήρια και στην ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Ακόμα και στην Comfort επιλογή λοιπόν έχει την τάση να «διαβάζει» τον δρόμο όμως δεν αντιδρά καθόλου ξερά και μπορείς να την χαρακτηρίσεις έως και άνετη σε ένα ταξίδι παρά και τον αισθητά αυξημένο θόρυβο κύλισης που παρουσιάζει.
Αν την εμπιστευθείς και τελικά την πιέσεις με τη σωστή δοσολογία στο γκάζι και στο τιμόνι, η CLA 45 S θα σε αποζημιώσει. Η πρόσφυση που παρέχει αυτός ο πύραυλος είναι απίστευτη και η οδηγική εμπειρία συναρπαστική.
Αντίθετα όταν επιλέξεις το πρόγραμμα Sport ή τα δυο επόμενα, τότε η CLA 45 S μεταμορφώνεται σε ένα σχεδόν… αγωνιστικό σύνολο πολυτελείας. Οι 421 ίπποι περνούν στο δρόμο εντυπωσιακά με το σύστημα 4κίνησης να φροντίζει ώστε να μεταφέρει στιγμιαία τη ροπή στον τροχό που την έχει ανάγκη και τελικά προσφέροντας εξαιρετικά υψηλά περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές. Εκεί είναι και το ξεχωριστό πεδίο δράσης της. Αν την εμπιστευθείς και τελικά την πιέσεις με τη σωστή δοσολογία στο γκάζι και στο τιμόνι, η CLA 45 S θα σε αποζημιώσει. Η πρόσφυση που παρέχει αυτός ο πύραυλος είναι απίστευτη και η οδηγική εμπειρία συναρπαστική. Με το ESP στην ρύθμιση Sport νιώθεις το πίσω μέρος να σπρώχνει τόσο, όσο χρειάζεται για να αποδείξει πως είναι ρυθμίσιμη ακόμα και στη διάρκεια της στροφής. Χωρίς αμφιβολία, η σοφιστικέ τετρακίνηση Performance 4MATIC+ είναι όλα τα λεφτά ούσα ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενη. Εκτός από την μεταφορά της ροπής στους δύο άξονες, διαθέτει και το σύστημα AMG Torque Control το οποίο χρησιμοποιεί 2 πολύδισκους συμπλέκτες στον πίσω άξονα που ελέγχονται ηλεκτρονικά και που κατανέμουν τη ροπή ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης σε κάθε έναν τροχό ξεχωριστά.
Σαν αποτέλεσμα, η CLA 45 S εμφανίζει ένα πολυεπίπεδο και παιχνιδιάρικο οδηγικό προφίλ, το οποίο ενσωματώνει και λειτουργία Drift Mode, που πραγματοποιεί ό,τι υπόσχεται και την καθιστά πισωκίνητη σε ταχύτητες μέχρι τα 120 ή τα 160 χλμ./ώρα ανάλογα με την γωνία του τιμονιού. Με τόση δύναμη οι πλαγιολισθήσεις ισχύος είναι μέσα στο μενού.
Το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβέστατο, ενώ στην ξεχωριστή οδηγική εμπειρία προσφέρουν τα μέγιστα τόσο το εξαιρετικά γρήγορο κιβώτιο των 8 σχέσεων που διαθέτει και επιλογή για πραγματικά χειροκίνητη λειτουργία, όσο και τα εντυπωσιακά φρένα (με 6πίστονες δαγκάνες και αεριζόμενους δίσκους 360 χλστ. εμπρός και μονοπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους 330 χλστ. πίσω) που διακρίνονται για την αντοχή τους και την κορυφαία αίσθησή τους (100-0 χλμ./ώρα σε 35,2 μ.).
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ με 421 PS |
Σελίδα 2 | Ανανέωση με αρκετές αλλαγές & τιμόνι α λα Formula1 |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Εκτοξεύεται με 421 άλογα και 4,1 δλ. για το 0-100 |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με πολυεπίπεδο οδηγικό χαρακτήρα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |