Η νέα μάσκα με τις κάθετες γρίλιες είναι «ψαρωτική»
Αποδίδοντας συνολικά 421 άλογα και 500 Nm ροπής, το 4κύλινδρο 2λιτρο μοτέρ-θαύμα ενσωματώνει αγωνιστική τεχνολογία και είναι φτιαγμένο στο χέρι από έναν μηχανικό, την υπογραφή του οποίου φέρει σε σχετική πλακέτα πάνω στο καπάκι του. Μπορεί στις χαμηλές στροφές λειτουργίας να μην ενθουσιάζει με την απόκρισή του (ειδικά στο πρόγραμμα Comfort), αλλά από τη μέση και επάνω «σκοτώνει» κάτι που αποτυπώνεται και στις καταιγιστικές επιδόσεις: 4,1 δλ. εκτοξεύουν (με τη λειτουργία launch control) την «special» CLA στα πρώτα 100 χλμ./ώρα και 12,3 δλ. για τα 400 μ. απόστασης. Όσο για τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις; 60-100 σε 2,0 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 2,5 δλ. Το… «άγριο» προφίλ έρχεται να πλαισιώσει η αμεσότητα έως και βιαιότητα των αλλαγών του διπλού συμπλέκτη 8τάχυτου DCT κιβωτίου, καθώς και ο ξεχωριστός, σχεδόν εθιστικός ήχος των εξατμίσεων και των «σκασιμάτων», που προσαρμόζονται ανάλογα σε κάθε ένα από τα 6 οδηγικά προφίλ που θα επιλέξει ο οδηγός. Η υψηλή κατανάλωση είναι φυσικά αναμενόμενη (για πλάκα έχεις μια μέση τιμή 15-16 λτ./100 χλμ.), αλλά λίγη σημασία έχει αυτό για τους εν δυνάμει αγοραστές ενός μοντέλου με τέτοιες επιδόσεις και τόσο ξεχωριστή απόδοση.
Το… «άγριο» προφίλ του απίστευτου 2λιτρου turbo κινητήρα των 421 ίππων έρχεται να πλαισιώσει η αμεσότητα έως και βιαιότητα των αλλαγών του διπλού συμπλέκτη 8τάχυτου DCT κιβωτίου, καθώς και ο ξεχωριστός, σχεδόν εθιστικός ήχος των εξατμίσεων και των «σκασιμάτων».