ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Ο ισχυρότερος δίλιτρος κινητήρας των 421 ίππων βάζει φωτιά στην άσφαλτο και εντυπωσιάζει τόσο με την ενσωματωμένη τεχνολογία όσο και την λειτουργία του.

Κινητήρας-Κιβώτιο-Τετρακίνηση: Όλα τα καλά δικά της…

44.930 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2020)

Η Mercedes-AMG CLA 45 S εφοδιάζεται με το νέο δίλιτρο 4κύλινδρο διαμάντι της AMG, τον κινητήρα Μ 139 ο οποίος αποδίδει 421 ίππους. Αυτός είναι ο πιο ισχυρός δίλιτρος κινητήρας παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ, ένας τίτλος που κατείχε και ο προηγούμενος Μ 133 της Α45, με 381 ίππους. Όπως είναι λογικό, το τεχνικό και τεχνολογικό του υπόβαθρο είναι κάτι παραπάνω από κορυφαίο, ενώ φτιάχνεται όπως όλα τα υπόλοιπα διαμάντια της AMG με τη λογική one man, one engine. Μεταξύ άλλων διαθέτει υπερσυμπιεστή twinscroll με μέγιστη τιμή υπερπλήρωσης στα 2,1 bar, ειδική κατεργασία στους κυλίνδρους με νανοτεχνολογία για χαμηλότερες τριβές, αλουμινένιο στρόφαλο και μεταβλητό χρονισμό Camtronic, ενώ έχει μελετηθεί διεξοδικά για την καλύτερη ψύξη του, συνδυάζοντας μηχανική και ηλεκτρική αντλία νερού και intercooler δύο σταδίων, το οποίο μάλιστα συνεργάζεται και με το σύστημα κλιματισμού. 

Το κιβώτιο είναι νέο διαθέτει δύο συμπλέκτες και 8 σχέσεις (AMG Speedshift DCT 8), ενώ η δύναμη περνάει στους 4 τροχούς μέσω της ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενης τετρακίνησης 4ΜΑΤΙC+. Εκτός από την μεταφορά της ροπής στους δύο άξονες, διαθέτει και το σύστημα AMG Torque Control το οποίο χρησιμοποιεί 2 πολύδισκους συμπλέκτες στον πίσω άξονα που ελέγχονται ηλεκτρονικά και που κατανέμουν τη ροπή ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης σε κάθε έναν τροχό ξεχωριστά. 

Στην πράξη, όλα τα παραπάνω διαμορφώνουν ένα εντυπωσιακό σύνολο τόσο σε δύναμη και απόκριση όσο και οδηγικά όπως θα δούμε παρακάτω. Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές με 4,1 δλ. να φτάνουν για να εκτοξεύσουν με τη λειτουργία launch control την βάρους 1.675 κιλών CLA στα πρώτα 100 χλμ./ώρα και 12,3 δλ. για τα 400 μ. απόστασης. Το άγριο προφίλ έρχεται να πλαισιώσει η αμεσότητα έως και βιαιότητα των αλλαγών του 8τάχυτου DCT κιβωτίου και ο ξεχωριστός και εθιστικός ήχος των εξατμίσεων, που προσαρμόζονται ανάλογα σε κάθε ένα από τα 6 οδηγικά προφίλ που θα επιλέξει ο οδηγός. Τέλος, όπως είναι λογικό οι απαιτήσεις αυτού του συνόλου σε καύσιμο είναι μεγάλες, με μέση πραγματική τιμή στα 15,5 λτ./100 χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL