Εκτός από «διαβολεμένα» γρήγορη, η νέα AMG CLA 45 S είναι και απίστευτα εθιστική, με το πίσω μέρος να έχει τον πρώτο λόγο στην παιχνιδιάρικη συμπεριφορά της.
Στο δρόμο: Παραμένει πολύ γρήγορη, έγινε & fun to drive
45.161 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2020)
Από την στιγμή που βάζεις μπροστά την AMG CLA 45 S αντιλαμβάνεσαι πως η AMG για άλλη μια φορά έβαλε όλη τη μαεστρία της για την κατασκευή της κορυφαία έκδοσης της σειράς. Από τον ήχο και μόνο σε προδιαθέτει για τις άγριες διαθέσεις της και από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσεις έχεις πειστεί πως αυτή είναι μια διαφορετική AMG. Αρχικά το νιώθεις από την σφιχτή γενικά αίσθηση που σου μεταφέρει στα χειριστήρια και στην ανάρτηση. Αυτή αν και ρυθμιζόμενη δεν είναι μαλακή σε καμιά ρύθμιση του Dynamic Select συστήματος παραμετροποίησης με τις 6 επιλογές (Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual) που επεμβαίνει στον κινητήρα, στο τιμόνι, στο ESP, στην 4κίνηση, στις εξατμίσεις και στο κιβώτιο. Ακόμα και στην Comfort θέση λοιπόν έχει την τάση να «διαβάζει» τον δρόμο όμως δεν αντιδρά καθόλου ξερά στην απόσβεσή της τουλάχιστον σε αυτή τη θέση. Με λίγα λόγια μπορείς να την χαρακτηρίσεις έως και άνετη σε ένα ταξίδι παρά και τον αισθητά αυξημένο θόρυβο κύλισης που παρουσιάζει. Αντίθετα όταν επιλέξεις το πρόγραμμα Sport ή τα δυο επόμενα, τότε μεταμορφώνεται σε «τέρας». Οι 421 ίπποι περνούν στο δρόμο εντυπωσιακά με το σύστημα 4κίνησης να φροντίζει γιΆ αυτό μεταφέροντας στιγμιαία τη ροπή στον τροχό που την έχει ανάγκη.
Η νέα CLA όμως «θέλει» περισσότερο τις στροφές από τις ευθείες, εφόσον καταλάβεις πως συμπεριφέρεται. Η ιδιαιτερότητα εδώ είναι πως πιέζοντας, νιώθεις το μπροστινό της να «φορτίζεται» σε μεγάλη ταχύτητα, όμως αν την εμπιστευθείς και τελικά πιέσεις παραπάνω, με τη σωστή δοσολογία στο γκάζι και στο τιμόνι, θα σε αποζημιώσει. Με το ESP στην ρύθμιση Sport νιώθεις το πίσω μέρος να σπρώχνει τόσο, όσο χρειάζεται για να αποδείξει πως είναι ρυθμίσιμη ακόμα και στη διάρκεια της στροφής. Η νέα AMG CLA 45 S δεν έχει αυτή την μονόπλευρη ουδετερότητα της προηγούμενης γενιάς, αποκτώντας ένα πιο πολυεπίπεδο και παιχνιδιάρικο οδηγικό προφίλ. Για το τελευταίο μάλιστα, ενσωματώνει και λειτουργία Drift Mode, το οποίο κάνει ότι υπόσχεται...
Στο σύνολο τέλος προσφέρουν τα μέγιστα τόσο το εξαιρετικά γρήγορο κιβώτιο των 8 σχέσεων που διαθέτει και επιλογή για πραγματικά χειροκίνητη λειτουργία, όσο και τα εντυπωσιακά φρένα (με 6πίστονες δαγκάνες και αεριζόμενους δίσκους 360 χλστ. εμπρός και μονοπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκου 330 χλστ. πίσω) που διακρίνονται για την αντοχή τους και την κορυφαία αίσθησή τους, ακινητοποιώντας την σε 35,2 μ..
.....τι να σχολιάσει κάποιος για αυτή τη ρουκέτα πολυτελείας. Τι εξωπραγματικό μοτέρ είναι αυτό!!
Βέβαια με από σχεδόν 90 χιλιάρικα, να πουληθούν καμία 30αρια σε όλη την Ελλάδα? Ίσως να λέω κ πολλά.
.....τι να σχολιάσει κάποιος για αυτή τη ρουκέτα πολυτελείας. Τι εξωπραγματικό μοτέρ είναι αυτό!! Βέβαια με από σχεδόν 90 χιλιάρικα, να πουληθούν καμία 30αρια σε όλη την Ελλάδα? Ίσως να λέω κ πολλά.