Το βασικότερο στοιχείο διαφοροποίησης της GLC 43 AMG από τις μικρότερες «αδελφές» της, αφορά στην οδική της συμπεριφορά. Η ρυθμιζόμενη αερανάρτηση AIR BODY CONTROL διαθέτει 3 «σκάλες» σκληρότητας και σε κάθε περίπτωση είναι σφιχτή αλλά ικανοποιεί με την άνεση που προσφέρει, ενώ το αρνητικό κάμπερ των τροχών, τα βελτιωμένα ως προς την ακαμψία στοιχεία της ανάρτησης και οι επανασχεδιασμένοι σύνδεσμοι αυτής, της προσδίδουν πιο άμεση συμπεριφορά και πιο ευχάριστο χαρακτήρα.
Γενικότερα η GLC 43 AMG είναι πιο «ζωντανή» στην οδήγησή της και μπορεί να κινηθεί πολύ πιο γρήγορα αλλά και πιο εντυπωσιακά αν το θελήσει ο οδηγός της. Η αυξημένη ισχύς μεταδίδεται σε μεγαλύτερο ποσοστό στους πίσω τροχούς (31% εμπρός και 69% πίσω) που στην πράξη «διορθώνει» την αδράνεια που λόγω βάρους και ύψους παρουσιάζει το μπροστινό σύστημα, κάνοντάς την πιο ευέλικτη και πιο «ρυθμίσιμη» με το γκάζι. Πέραν της ουδετερότητας που παρουσιάζει με τα ηλεκτρονικά της σε ισχύ, η GLC 43 AMG δείχνει το πραγματικό της σπορ πρόσωπο όταν την αφήσεις «ελεύθερη».
Ανάλογα με την γωνία του τιμονιού και την ποσότητα ισχύος, η GLC 43 AMG θα ανοίξει εντυπωσιακά την τροχιά της με το πίσω μέρος θυμίζοντας μια παραδοσιακή σπορ κατασκευή, ενώ παρά τον όγκο της έχει προοδευτικότητα στην κινηματική της επιτρέποντας τον εύκολο χειρισμό της.