Με τα πλεονεκτήματα δύο κόσμων
Η κινητήριος δύναμη της E 300 e αποτελείται από τον γνωστό δίλιτρο βενζινοκινητήρα της Mercedes, ο οποίος αποδίδει 211 ίππους με 350 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων με 440 Nm ροπής. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει αν θέλει να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά, μέχρι να αδειάσει η μπαταρία. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η αυτονομία της είναι 50 χιλιόμετρα, άρα μπορείτε να διανύετε, αν όχι όλο, ένα μεγάλο μέρος των καθημερινών διαδρομών σας χωρίς εκπομπές και με μηδενική κατανάλωση. Αντίστοιχα υπάρχει και η επιλογή, το σύστηµα να διατηρεί το φορτίο της μπαταρίας σε ένα ελάχιστο επίπεδο, εφόσον τη χρειάζεστε για αργότερα. Αν πάλι θέλετε πλήρη ισχύ τα δύο μοτέρ μπορούν να λειτουργήσουν ταυτόχρονα αποδίδοντας συνδυαστικά 320 ίππους και τη θηριώδη ροπή των 700 Nm.
Σε κολλάει στο κάθισμα
Σε αυτή την περίπτωση η E 300 e βάζει φωτιά στο δρόμο, αφού καταφέρνει επιδόσεις που θα ζήλευαν σπορ κατασκευές. Η ισχύς σε συνδυασμό με την άμεση απόκριση στο γκάζι θα επιταχύνουν μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δλ., ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι ρεπρίζ, με 3,0 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 3,2 για το 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Γενικότερα είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που το σύνολο θα επιταχύνει τόσο άνετα ένα αμάξωμα 1.990 κιλών, ακόμα και σε δρόμο με ανηφορική κλίση, με το ανάλογο τίμημά βέβαια στην κατανάλωση.
Ατσαλάκωτος και φρέσκος
Οδηγώντας γρήγορα διαπιστώνεις πως το μεγάλο πολυτελές σεντάν να «ρέει ανάλαφρα στο δρόμο και παράλληλα πολύ ήσυχα. Πόσο ήσυχα; Τόσο που δεν μπορείς να κρυφτείς και να ψιθυρίσεις κάτι από τους υπόλοιπους επιβάτες στην καμπίνα. Η ποιότητα κύλισης είναι παραδειγματική για κάθε μοντέλο που θέλει να λέγεται premium, ενώ σε επίσης πολύ υψηλά επίπεδα είναι και η άνεση. Η στάνταρ ανάρτηση με προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης κραδασμών θα περάσει από λακκούβες και κακοτεχνίες προσφέροντας βελούδινη αίσθηση στους επιβάτες και παράλληλα θα διαχειριστεί μαζί με το στιβαρό πλαίσιο σωστά το –έξτρα- βάρος του αμαξώματος στις απότομες μετατοπίσεις. Προσθέστε στην εξίσωση και τα αναπαυτικά καθίσματα και θα καταλάβετε γιατί ακόμα και όλη την Ελλάδα να διασχίσεις δεν θα σου φανεί κουραστικό.
Aπό εκεί και πέρα η E –Class είναι ευέλικτη και χάρη στο τιμόνι, που «κόβει» εξαιρετικά δεν προβληματίζει ακόμη και μέσα στην πόλη, κρύβοντας τον όγκο της, ενώ τέλος, σε κάθε περίπτωση υπάρχουν προγράμματα λειτουργίας (Eco, Comfort, Sport, Sport+), που στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει τις βασικές λειτουργίες (τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο και -αν υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος- ανάρτηση).
Η γνώμη μας
Η ανανεωμένη E-Class απευθύνεται σε αγοραστές που θέλουν να ξεχωρίσουν, μέσω του πολυτελούς χαρακτήρα της και της άρτιας οδική της συμπεριφοράς. Αυτό γίνεται ακόμα πιο έντονο στην έκδοση 300 e, η οποία συνδυάζει και την προηγμένη τεχνολογία των plug-in υβριδικών συστημάτων, που χαρίζουν οικονομικές και πιο φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις.
Να’χαμε να λέγαμε που λέει κ ο λαός! Λατρεμένη η κατηγορία, σπανίζει δυστυχώς, και ένας εξαιρετικός κ πανάκριβος κατασκευαστής. Το βάρος των +2 τόνων είναι παρών, αλλά τα.... 70 κιλά ροπής σίγουρα σώζουν με το παραπάνω την κατάσταση, πέρα από τους 300 (ίππους) που σίγουρα έχουν και Λεωνιδα!
Παρόλα αυτά, αυτό το σκαλοπάτι στον χώρο αποσκευών δεν το περίμενα να υπάρχει σε ένα τόσο ακριβό κ απόλυτα premium αυτοκίνητο.
Να’χαμε να λέγαμε που λέει κ ο λαός! Λατρεμένη η κατηγορία, σπανίζει δυστυχώς, και ένας εξαιρετικός κ πανάκριβος κατασκευαστής. Το βάρος των +2 τόνων είναι παρών, αλλά τα.... 70 κιλά ροπής σίγουρα σώζουν με το παραπάνω την κατάσταση, πέρα από τους 300 (ίππους) που σίγουρα έχουν και Λεωνιδα! Παρόλα αυτά, αυτό το σκαλοπάτι στον χώρο αποσκευών δεν το περίμενα να υπάρχει σε ένα τόσο ακριβό κ απόλυτα premium αυτοκίνητο.