Η Mercedes Ε-Class ανανεώθηκε και μπαίνει στην εποχή του εξηλεκτρισμού, με ένα νέο ισχυρό επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο και ακόμα περισσότερη πολυτέλεια για να προσφέρει πραγματικές VIP μετακινήσεις.
H E-Class αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά της Mercedes και πάντοτε ξεχώριζε για την πολυτέλειά του και την τεχνολογική πληρότητά του, όντας συνυφασμένο με όλα όσα πρεσβεύει το brand awareness του γερμανικού κολοσσού. Αξιοπιστία, ελκυστική σχεδίαση, οδηγική απόλαυση, κορυφαία πρακτικότητα και αξεπέραστη ασφάλεια. Μια εταιρική ταυτότητα που δημιουργήθηκε από τα σεντάν μοντέλα της φίρμας και την έφερε στην κορυφή των premium μαρκών στη συνείδηση του κόσμου σε μια αμφιδρομική σχέση μαζί του. Γιατί από την άλλη και οι κάτοχοι παίρνουν «λάμψη» από το «αστέρι» της Mercedes.
H Ε-Class πλέον μπαίνει και στην πρίζα
Η τελευταία εξέλιξη λοιπόν, θέλει την E-Class να εναρμονίζεται με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στην αυτοκίνηση, δηλαδή την ηλεκτροκίνηση. Πλέον το γερμανικό σεντάν διατίθεται και ως plug-in hybrid, τόσο σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης, όπως το μοντέλο της δοκιμής μας, όσο και με κινητήρες πετρελαίου, παρέχοντας έτσι μια πληρέστατη γκάμα στους υποψήφιους αγοραστές.
Άλλωστε η E-Class βρίσκεται σε μια «κλειστή λίγκα», αυτή των premium μεσαίων και μεγάλων σεντάν, εκεί που οι απαιτήσεις είναι πάντοτε πολύ υψηλές. Λογικό άλλωστε αφού με αρχική τιμή από 69.300 ευρώ (συν ότι προσθέσεις από τον ατελείωτο κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού), απευθύνεται κυρίως σε καθώς άτομα με ισχυρή οικονομική επιφάνεια ή μεγαλοστελέχη επιχειρήσεων.
Μια μικρότερη S-Class
Μπορεί τα σημαντικά να έρχονται από το πεδίο των κινητήρων, ωστόσο η ανανεωμένη E-Class φρεσκαρίστηκε και αισθητικά θυμίζοντας τη ναυαρχίδα της φίρμας την S-Class. Στην επιβλητική λιμουζίνα των 4,93 μέτρων μήκους, θα συναντήσουμε στοχευμένες αλλαγές που αφορούν στα πιο καλαίσθητα εμπρός φωτιστικά σώματα, νέα και μεγαλύτερη σε μήκος γρίλια, καθώς και ένα σημαντικά διαφοροποιημένο προφυλαχτήρα. Πίσω, η Mercedes υιοθετεί τα οριζόντια λεπτά διαιρούμενα φωτιστικά σώματα που έχουμε δει και στην CLS, ενώ καινούριος είναι επίσης ο πίσω προφυλακτήρας. Επιτυχημένες οι παρεμβάσεις συνολικά, που την επικαιροποιούν σε σχέση με την νέα σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας. Για το αποτέλεσμα άλλωστε, μιλάνε οι εικόνες…
Ανώτερη εμπειρία πολυτέλειας
Με την ίδια λογική, αυτή των μικροεπεμβάσεων κινήθηκαν οι σχεδιαστές και στο εσωτερικό, με σκοπό περισσότερο να αναδείξουν τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά της E-Class. Η κυριότερη αλλαγή αφορά στις δύο ψηφιακές οθόνες 10,25``(προαιρετικά 12,``) του ταμπλό, αντί του πίνακα οργάνων και του συστήματος MBUX, όπως και το νέο προαιρετικό τιμόνι με το διπλό βραχίονα και τα πλήκτρα που εξυπηρετούν σχεδόν για όλες τις λειτουργίες.
Από εκεί και πέρα η καμπίνα χαρακτηρίζεται από τα ακριβά υλικά και το ιδιαίτερα προσεγμένο φινίρισμα, ενώ σε κάθε περίπτωση τα απαραίτητα έξτρα πολυτέλειας, όπως το ακριβό δέρμα και τα θερμαινόμενα, πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενα καθίσματα τονίζουν την αίσθηση πολυτέλειας.
Εξαιρετικοί οι χώροι για τους επιβάτες προς όλες τις κατευθύνσεις, όπως και οι παροχές που έχουν ση διάθεσή τους. Ωστόσο από την άλλη, οι μπαταρίες έχουν περιορίσει τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ στα 370 από 540 λίτρα, ενώ και μορφολογικά στο εσωτερικό σχηματίζεται ένα σκαλοπάτι που δεν επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση του χώρου.
Να’χαμε να λέγαμε που λέει κ ο λαός! Λατρεμένη η κατηγορία, σπανίζει δυστυχώς, και ένας εξαιρετικός κ πανάκριβος κατασκευαστής. Το βάρος των +2 τόνων είναι παρών, αλλά τα.... 70 κιλά ροπής σίγουρα σώζουν με το παραπάνω την κατάσταση, πέρα από τους 300 (ίππους) που σίγουρα έχουν και Λεωνιδα!
Παρόλα αυτά, αυτό το σκαλοπάτι στον χώρο αποσκευών δεν το περίμενα να υπάρχει σε ένα τόσο ακριβό κ απόλυτα premium αυτοκίνητο.
Να’χαμε να λέγαμε που λέει κ ο λαός! Λατρεμένη η κατηγορία, σπανίζει δυστυχώς, και ένας εξαιρετικός κ πανάκριβος κατασκευαστής. Το βάρος των +2 τόνων είναι παρών, αλλά τα.... 70 κιλά ροπής σίγουρα σώζουν με το παραπάνω την κατάσταση, πέρα από τους 300 (ίππους) που σίγουρα έχουν και Λεωνιδα! Παρόλα αυτά, αυτό το σκαλοπάτι στον χώρο αποσκευών δεν το περίμενα να υπάρχει σε ένα τόσο ακριβό κ απόλυτα premium αυτοκίνητο.