ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σε νορμάλ ταχύτητες δεν ακούγεται ούτε το ρολάρισμα των ελαστικών της Mercedes EQA 250+, ενώ απουσιάζουν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε νορμάλ ταχύτητες δεν ακούγεται ούτε το ρολάρισμα των ελαστικών της Mercedes EQA 250+, ενώ απουσιάζουν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.

Στο δρόμο: Παραμένει άνετη, ήσυχη και αποτελεσματική

20.229 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2023)

Το οδηγικό προφίλ της EQA 250+ δεν έχει αλλάξει και έτσι η διευρυμένης αυτονομίας βασική ηλεκτρική Mercedes παραμένει μια high-tech κάψουλα απομόνωσης από το περιβάλλον. Το πολυτελές μικρομεσαίο e-SUV της Mercedes είναι εντυπωσιακά ήσυχο και μάλιστα χάρη χωρίς τις ράγες στην οροφή και την καλύτερη ροή του αέρα συνολικά, ο αεροδυναμικός θόρυβος δείχνει ακόμα μικρότερος.


Στη Sport λειτουργία, το τιμόνι γίνεται πιο άμεσο και με σωστό βάρος, χωρίς όμως να αλλάζουν πολλά στη μέτρια πληροφόρηση. Η EQA δεν είναι, αλλά ούτε και το «παίζει» σπορ, τη στιγμή που σε ενημερώνει έγκαιρα για τις προθέσεις της όταν τείνει να ξεπεράσει την ουδετερότητα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη Sport λειτουργία, το τιμόνι γίνεται πιο άμεσο και με σωστό βάρος, χωρίς όμως να αλλάζουν πολλά στη μέτρια πληροφόρηση. Η EQA δεν είναι, αλλά ούτε και το «παίζει» σπορ, τη στιγμή που σε ενημερώνει έγκαιρα για τις προθέσεις της όταν τείνει να ξεπεράσει την ουδετερότητα.


Η ανάρτηση στρογγυλεύει άκρως αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, αν αναλογιστούμε πως δεν έχει ιδιαίτερα μαλακή ρύθμιση (έξυπνη η επιλογή ελαστικών με 55άρι προφίλ για τους στάνταρ τροχούς των 18 ιντσών), αλλά και ότι πρέπει να διαχειριστεί το μεγάλο βάρος. Μόνο σε γλιστερή άσφαλτο και αν το παρακάνεις θα δεις την ελεγχόμενη υποστροφή να εξοβελίζει την ουδετερότητα στη συμπεριφορά. Έτσι και αλλιώς, στην EQA 250+ ταιριάζουν οι απαλές κινήσεις στα πεντάλ και στο τιμόνι, αν και αν χρειαστεί να κινηθεί σβέλτα δε θα προβληματίσει. Ωστόσο με ήρεμο οδηγικό στυλ θα εκτιμήσεις περισσότερο την ευχάριστα δυναμική ισορροπία του συνόλου, που κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας και που εκμεταλλεύεται στο έπακρο την παρουσία πίσω ανάρτησης με πολλαπλούς συνδέσμους (στον έξτρα εξοπλισμό προσφέρονται και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ).

Όπως και να έχει, η EQA 250+ «πατάει» πειστικά, είναι συγκλονιστικά σταθερή και σε συνδυασμό με την πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης προσφέρει ένα ξεχωριστό αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας πίσω από το τιμόνι της. Ακόμα και τα φρένα, που δεν προσφέρουν κορυφαίες τιμές ακινητοποίησης, διαθέτουν αίσθηση που δεν ξενίζει και δεν κουράζονται εύκολα. Όσο για εκτός ασφάλτου ικανότητες, η απουσία τετρακίνησης, η απουσία ρεζέρβας και τα ασφάλτινα ελαστικά δείχνουν πως τα 154 χλστ. από το έδαφος προορίζονται κυρίως για τις κακοτοπιές της ασφάλτινης καθημερινότητας, άντε το πολύ για έναν πατημένο χωματόδρομο.

Σελίδα 1Δοκιμή: Μercedes EQA 250+ με 190 PS και μεγαλύτερη αυτονομία
Σελίδα 2Επιδόσεις-Αυτονομία: Mε 80+ μεγαλύτερη πραγματική αυτονομία
Σελίδα 3Στο δρόμο: Παραμένει άνετη, ήσυχη και αποτελεσματική
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS