3 Φωτογραφίες »
Αναμφίβολα τον ρυθμό στην Mercedes-Benz GLB 200 τον δίνει η ήπια ρυθμισμένη ανάρτηση.
Οδική συμπεριφορά: Στης οικογένειας το ρυθμό
248.576 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2024)
Αναμφίβολα τον ρυθμό στην Mercedes GLB 200 τον δίνει η ήπια ρυθμισμένη ανάρτηση. Από τη μια προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, που τονίζεται από το εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και την αξιοπρόσεκτη αρχοντιά με την οποία αντιμετωπίζει κάθε είδους κακοτεχνία.
Από την άλλη, χάρη και στο μεγάλο ύψος, η κλίση είναι αισθητή χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει την οδική συμπεριφορά και το κράτημα. Μάλιστα το τελευταίο είναι τόσο δυνατό, που προτρέπει τον οδηγό να ανεβάσει ρυθμό, χωρίς το ωστόσο το τιμόνι να προσφέρει την απαραίτητη αίσθηση και πληροφόρηση για να τον κρατήσει.
Μπορεί να μην ενθουσιάζει με τον οδηγικό της χαρακτήρα, είναι όμως ραφιναρισμένη και κυρίως άκρως αποτελεσματική ακόμα και σε σβέλτο οικογενειακό ρυθμό. Φυσικά, το C-SUV της Mercedes είναι εφοδιασμένo με πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, αρκετά από τα οποία έρχονται από την S-Class. Για παράδειγμα χάρη σε τελευταίας γενιάς κάμερα και ραντάρ «βλέποντας» μέχρι 500 μ. εμπρός, η GLB 200 μπορεί να κινηθεί, υπό συνθήκες, ημιαυτόνομα και να ρυθμίζει μόνη της την ταχύτητα πριν από στροφές, διασταυρώσεις ή πλατείες, αξιοποιώντας το Active Distance Assist DISTRONIC, που παίρνει πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης.
Η απουσία τετρακίνησης, τέλος, δεν αποτελεί τροχοπέδη για να κινηθείς εκτός δρόμου καθώς αφενός τα 213 χλστ. απόστασης από το έδαφος και οι καλές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής το διευκολύνουν και έτσι η GLB μπορεί να πάει σε πιο δύσκολους χωματόδρομους και σαθρά εδάφη,
3 Φωτογραφίες »
Μπορεί να μην ενθουσιάζει με τον οδηγικό της χαρακτήρα, είναι όμως ραφιναρισμένη και κυρίως άκρως αποτελεσματική ακόμα και σε σβέλτο οικογενειακό ρυθμό.
Από την άλλη, χάρη και στο μεγάλο ύψος, η κλίση είναι αισθητή χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει την οδική συμπεριφορά και το κράτημα. Μάλιστα το τελευταίο είναι τόσο δυνατό, που προτρέπει τον οδηγό να ανεβάσει ρυθμό, χωρίς το ωστόσο το τιμόνι να προσφέρει την απαραίτητη αίσθηση και πληροφόρηση για να τον κρατήσει.
Μπορεί να μην ενθουσιάζει με τον οδηγικό της χαρακτήρα, είναι όμως ραφιναρισμένη και κυρίως άκρως αποτελεσματική ακόμα και σε σβέλτο οικογενειακό ρυθμό. Φυσικά, το C-SUV της Mercedes είναι εφοδιασμένo με πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, αρκετά από τα οποία έρχονται από την S-Class. Για παράδειγμα χάρη σε τελευταίας γενιάς κάμερα και ραντάρ «βλέποντας» μέχρι 500 μ. εμπρός, η GLB 200 μπορεί να κινηθεί, υπό συνθήκες, ημιαυτόνομα και να ρυθμίζει μόνη της την ταχύτητα πριν από στροφές, διασταυρώσεις ή πλατείες, αξιοποιώντας το Active Distance Assist DISTRONIC, που παίρνει πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης.
Η απουσία τετρακίνησης, τέλος, δεν αποτελεί τροχοπέδη για να κινηθείς εκτός δρόμου καθώς αφενός τα 213 χλστ. απόστασης από το έδαφος και οι καλές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής το διευκολύνουν και έτσι η GLB μπορεί να πάει σε πιο δύσκολους χωματόδρομους και σαθρά εδάφη,
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Mercedes GLB 200 με 163 PS |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Πολυτελές & high-tech |
Σελίδα 3 | Χώροι-Πρακτικότητα: Έχει ταλέντο |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Ζωντανές επιδόσεις με συγκρατημένη κατανάλωση |
Σελίδα 5 | Οδική συμπεριφορά: Στης οικογένειας το ρυθμό |
Σελίδα 6 | Η άποψή μας |
Σελίδα 7 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |