O δίλιτρος που κινεί τη 200άρα GLC (αλλά και την 300) είναι καινούριος. Αποδίδει 197 ίππους (258 ίπποι στην 300άρα) αλλά δε μένει εκεί. Όπως σας έχουμε ήδη πει, οι mild-hybrid εφαρμογές είναι κρίσιμες για την αυτοκινητοβιομηχανία στην προσπάθεια που κάνει να ρίξει καταναλώσεις και να γλυτώσει πρόστιμα. Μπαίνει στο προσκήνιο λοιπόν ένα δίκτυο 48 Βολτ με έξτρα δικό του ηλεκτρικό μοτέρ. Δέκα kW είναι η συμβολή του. Σχεδόν 14 ίπποι δηλαδή. Η ροπή του ωστόσο είναι 150 Nm: αναμφίβολα μεγάλη βοήθεια. Και εντάξει, δεν υστερεί σε ροπή ένας δίλιτρος βενζινοκινητήρας με τούρμπο, άμεσο ψεκασμό και πλήρως μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Η έξτρα αυτή ροπή έρχεται πρώτα να «σιδερώσει» οποιεσδήποτε ανομοιομορφίες ή κενά εμφανίζει στη λειτουργία του το θερμικό μοτέρ, ειδικά μέχρι να «μπει» το τούρμπο.
Δεν υπάρχει υστέρηση λοιπόν και κανένας δισταγμός μέχρι τον κόφτη. Ειδικά με το πρόγραμμα οδήγησης στο Sport+, δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι, αυτή στα χέρια σου, είναι μια απλή 200άρα. Στο σκέλος της οικονομίας, το EQ Boost, όπως ονομάζεται η κατά Mercedes mild-hybrid φιλοσοφία, επιτρέπει στο θερμικό μοτέρ να σβήνει εντελώς όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Φυσικά υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα αλλά αυτά δε θα τα αντιληφθείτε πολύ. Αυτό που μένει είναι η ήσυχη λειτουργία του συνόλου, η γραμμικότητα στην απόδοση και η σχετικά συγκρατημένη κατανάλωση για ένα SUV στα 1.800 κιλά το οποίο πιάνει τα 100 χλμ./ωρα σε 8,5 δλ..