ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δεν είναι σπορ η αίσθηση που αποπνέει η GLC, αλλά όταν της ζητηθεί, είναι γρήγορη, αποτελεσματική και πολύ ενδιαφέρουσα συνολικά.

Η ανάρτηση βρίσκεται κάπου στη μέση, από πλευράς ρύθμισης: κοιτάζει πιο πολύ προς την άνεση αλλά δεν είναι ποτέ ούτε πολύ πλαδαρή, ούτε πολύ αυστηρή.

Στο δρόμο: Μια ήσυχη καταιγίδα

35.076 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2019)

Ακούγεται αντιφατικό, αλλά έτσι είναι. Η ανανεωμένη GLC από τη μία χτίζει περαιτέρω το ήρεμο και πολιτισμένο προφίλ της. Είναι αισθητά βελτιωμένη η ποιότητα κύλισης και oι ηχητικές οχλήσεις από έξω προς τα μέσα είναι ελάχιστες. Η ανάρτηση εστιάζει στην άνεση, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι απόλυτα απομονωτική σε σχέση με τις οδικές ανωμαλίες. Να τονίσουμε εδώ ότι, η Coupe έκδοση με την απλή ανάρτηση έχει ένα πιο σφικτό setup από ότι η απλή πεντάθυρη, κι αυτό κάποιες φορές το αισθάνεσαι πάνω από κάποιες άσχημες ελληνικές λακκούβες και δεν έχει να κάνει τόσο με τις 19άρες ζάντες οι οποίες δεν ενοχλούν. Από την άλλη, η GLC εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις ηλεκτρικές βοήθειες που παίρνει ο νέος δίλιτρος κινητήρας και φτιάχνει ένα πακέτο επιδόσεων το οποίο είναι εντυπωσιακό –κυρίως σε αίσθηση- αλλά και σε αληθινά νούμερα, μετρημένα.

Το Dynamic Select ρυθμίζει τις παραμέτρους και, αν το βάλεις στο Sport ή Sport+, η GLC μεταλλάσσεται σε ένα πολύ δυναμικό αυτοκίνητο, όχι απαραίτητα με καθαρό σπορ χαρακτήρα, αλλά σίγουρα γρήγορο και ξεσηκωτικό. Η βάση επίσης δεν είναι η απόλυτα σπορ (μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για τη βασική έκδοση εξάλλου και προς τα πάνω υπάρχουν μέχρι και AMG προτάσεις), το τιμόνι είναι μαλακό σε αίσθηση, αρχικά δείχνει νωθρό ενώ και η ανάρτηση επιτρέπει κλίσεις. Όταν κληθεί πάντως να πάει πιο γρήγορα η GLC στρίβει εξαιρετικά, μοιάζει πολύ ελαφρύτερη από όσο λένε τα χαρτιά και είναι ευέλικτη.

Παραμένει δε ουδέτερη για μεγάλα χρονικά περιθώρια, προτού βγάλει το μπροστινό της μέρος λίγο προς το έξω τμήμα της στροφής, αντίδραση η οποία ελέγχεται εύκολα, χάρη και στην τετρακίνηση. Το σύστημα 4Matic είναι απόλυτα πειστικό τόσο για εκτός δρόμου χρήση όσο και για απλή ασφάλτινη μετακίνηση με κακές καιρικές συνθήκες. Να θυμήσουμε ότι, υπάρχει στα έξτρα (όχι στο όχημα της δοκιμής μας) και off-road μηχανολογικό, και όχι μόνο οπτικό,  πακέτο το οποίο μετατρέπει τη GLC σε αληθινό off-road «κτήνος», όπως είχαμε δει και νωρίτερα μέσα στη χρονιά (τεύχος 24/2019). Πολύ καλά τα φρένα με μοναδική αίσθηση αμεσότητας στο πρώτο πάτημα αλλά και προοδευτικότητας στην εξέλιξη της κατανομής της δύναμης. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL