Το εσωτερικό της Mercedes S-Class βγάζει κάτι από upper class. Είναι απίστευτο πως ο αρχοντικός και πολυτελής χαρακτήρας συνδυάζεται με τη super high-tech & τη full digital οντότητα.
Εσωτερικό-Χώροι: Μια high-tech και πολυτελής σουίτα
Η είσοδος στην καμπίνα επιβατών της S-Class είναι από μόνη της μια ξεχωριστή εμπειρία. Είναι απίστευτο πως ο αρχοντικός, πολυτελής και κλασσάτος χαρακτήρας συνδυάζεται με τη super high-tech και τη full digital οντότητα. Η τελευταία μάλιστα γίνεται σαφής είτε απλά κοιτώντας το ταμπλό, είτε ασκώντας τον έλεγχο διαφόρων λειτουργιών με χειρονομίες ή με την επίκληση του ψηφιακού προσωπικού βοηθού που ενσωματώνει η 2η γενιά του MBUX με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την τεράστια, κάθετη, οθόνη αφής που καλύπτει το σύνολο σχεδόν της κεντρικής κονσόλας.
Μπορείς να ψιθυρίζεις με τον διπλανό σου ακόμη και στα 140 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα το ειδικό μας όργανο έδειξε 66 db (!), ενώ στα 100 και 120 χλμ./ώρα είδαμε 60 και και 63 db αντίστοιχα. Η S 350 d είναι το πιο ήσυχο αυτοκίνητο που μετρήσαμε ποτέ.
Δεν υπάρχει σχεδόν κανένας νορμάλ διακόπτης, όλα λειτουργούν με την αφή, την κίνηση ή τη φωνή. Ακόμη και όλα τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι αφής. Μια ξεχωριστή εμπειρία είναι επίσης να αφήσεις το σώμα να κάτσει στα υπέροχα καθίσματα, που είναι κλιματιζόμενα και κάνουν διαφόρων τύπων μασάζ (μέχρι και ζεστό σε ώμους και αυχένα) την ώρα που η μυρωδιά του φίνου δέρματος περιπλέκεται με τα αιθέρια έλαια που απελευθερώνει το εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού και το μοναδικό ήχο από το Surround 4D ηχοσύστημα της Burmester. Για να είμαστε μέσα στο… πραγματικό κλίμα της S-Class καλύτερο είναι να μεταφέρουμε τις εντυπώσεις από το πίσω κάθισμα. ¶λλωστε, αυτά τα αυτοκίνητα για τον πίσω επιβάτη δεν είναι φτιαγμένα;
Προεδρική άνεση προσφέρει το πίσω κάθισμα της Mercedes S-Class στην έκδοση Long.
Εκεί νιώθεις πως ταξιδεύεις όχι σε business, αλλά σε First, Class με δικό σου κλιματισμό και θερμαινόμενα καθίσματα-πολυθρόνες, τη στιγμή που το μακρύ μεταξόνιο εξασφαλίζει 35 εκατοστά αέρα για τα γόνατα (ο μεγαλύτερος που έχουμε μετρήσει ποτέ).
Φυσικά υπάρχει λειτουργία πορτών που «ρουφιούνται» προς τα μέσα.
Φυσικά μπορείς να πάρεις ένα γρήγορο-άνετο υπνάκο ή να κάνεις τις δουλειές του γραφείου τις οποίες δεν έχεις προλάβει ή να παρακολουθήσεις ειδήσεις στην TV, αφού οι δυνατότητες συνδεσιμότητας με τον έξω κόσμο είναι δεδομένες. Και όσο για το μακρύ και βαθύ χώρο αποσκευών, τα 550 λτ. είναι αρκετά, αλλά όχι και τόσο πολλά όσο θα περίμενες από μια λιμουζίνα 5,3 μέτρων…
Οι οθόνες έχουν εξαιρετική ευκρίνεια, η εργονομία συνηθίζεται, ενώ ο έλεγχος με χειρονομίες γίνεται μετά από λίγο… μανία!