ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Mercedes EQE 350+
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Mercedes EQE 350+

47.370 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2022)

Η Mercedes EQE παίζει με απόλυτη επιτυχία το ρόλο της «baby EQS» και δείχνει στην πράξη πόσο η ηλεκτροκίνηση ταιριάζει στην πολυτέλεια μιας λιμουζίνας.

Πραγματικά αθόρυβη λιμουζίνα με τρομερές επιδόσεις

Ήταν να μην πάρει φόρα στα ηλεκτρικά η εμβληματική γερμανική φίρμα. Γιατί είναι αλήθεια πως η Mercedes άργησε να μπει στο παιχνίδι των ηλεκτρικών, αλλά πλέον η ροή τέτοιων μοντέλων είναι καταιγιστική. Έτσι μετά τη σειρά των ηλεκτρικών SUV, αλλά και την ηλεκτρική ναυαρχίδα EQS που δοκιμάσαμε τελευταία, ήρθε στα χέρια μας και η μεσαία ηλεκτρική λιμουζίνα της, η EQE (προφανώς και δανείζεται όλα τα πλεονεκτήματα πολυτέλειας και άνεσης της σειράς Ε), η οποία δείχνει να έχει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να χαρακτηριστεί ως μια ιδανική ηλεκτρική λιμουζίνα: Απροβλημάτιστη αυτονομία, εντυπωσιακό και high-tech εσωτερικό, απίθανες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, προηγμένη αεροδυναμική, αθόρυβη λειτουργία και κορυφαίες επιδόσεις.

Από πλευράς σχεδίασης, η εικόνα της EQE είναι επιβλητική. Αυτό έλλειπε άλλωστε με 4,95 μέτρα μήκος και σχεδόν 2 μέτρα πλάτος. Επίσης, είναι και αεροδυναμική με τους υπεύθυνους της γερμανικής φίρμας να φροντίζουν ώστε ο σχεδιαστικός αεροδυναμικός συντελεστής Cd να είναι (όπως και στην ΕQS) στο νούμερο-ρεκόρ του 0,20. Δεν υπάρχει αμφιβολία, η ΕQE δείχνει αμέσως την κορυφαία αεροδυναμική της. Παρατήρησέ την από το πλάι, δες την κλειστή μάσκα, χάζεψε τις αεροδυναμικές ζάντες.

Και έτσι, στην πράξη η αεροδυναμική αυτή σχεδίαση προσφέρει δύο πλεονεκτήματα: Πρώτον η EQE είναι ήσυχη όταν ρολάρει στον αυτοκινητόδρομο (μετρήσαμε 67 ντεσιμπέλ στα 140, νούμερο πολύ καλό (αν και η EQS διατηρεί το για ρεκόρ Γκίνες 65 db @ 140 χλμ./ώρα), και δεύτερον η αυτονομία στο ταξίδι είναι πολύ καλή. Για παράδειγμα, σε ταχύτητες 120-130 χλμ./ώρα είδα καταναλώσεις κοντά στις 23-24 kWh/100 χλμ.. Εκτός από επιβλητική και αεροδυναμική είναι όμως και όμορφη; Αισθανθήκαμε πως οι αντιδράσεις του κοινού ήταν μοιρασμένες. Εμείς πάντως δεν θα πούμε ότι δεν μας άρεσε. Βέβαια, περί ορέξεως φυσικά κολοκυθόπιτα, οπότε ας εξετάσουμε την EQE 350+ σε όλους τους άλλους τομείς…


H αεροδυναμική σχεδίαση της Mercedes EQE προσφέρει δύο πλεονεκτήματα: Πρώτον, ησυχία όταν ρολάρει στον αυτοκινητόδρομο και δεύτερον μεγάλη αυτονομία στο ταξίδι.

H αεροδυναμική σχεδίαση της Mercedes EQE προσφέρει δύο πλεονεκτήματα: Πρώτον, ησυχία όταν ρολάρει στον αυτοκινητόδρομο και δεύτερον μεγάλη αυτονομία στο ταξίδι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL