H GLA που «καίει» από 0 λτ./100 χλμ.: Η νέα GLA 250 e παντρεύει την πολυτέλεια και τον crossover χαρακτήρα με την Plug-in υβριδική τεχνολογία της Mercedes-Benz για να γίνει μια άκρως ενδιαφέρουσα έκδοση στη γκάμα του μοντέλου, αφού στην καθημερινότητα μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά χωρίς το άγχος της αυτονομίας.
Με την ονομασία EQ Power η Mercedes διαθέτει σήμερα μια ευρεία γκάμα plug in υβριδικών μοντέλων. Μόνο η A-Class -και οι περί αυτής εκδόσεις αμαξώματος- απαριθμεί 5 μοντέλα, αφού στις A250 e, B250 e, CLA250 e και CLA 250 e Shooting Brake ήρθε να προστεθεί η GLA 250 e την οποία δοκιμάζουμε εδώ. Η GLA 250 e χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με τις άλλες προαναφερθείσες PHEV εκδόσεις αποδίδοντας συνδυαστικά 218 ίππους. Σύμφωνα με τη Mercedes μπορεί να διανύσει έως 68 χιλιόμετρα με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας των μπαταριών της. Oπτικά, η high-tech και super οικονομική έκδοση της GLA δε διαφέρει ουσιαστικά από τις συμβατικές, αφού μόνο τα λογότυπα EQ Power στο πλάι και το e στο πίσω μέρος δίνουν το στίγμα.
Και πόσο κοστίζει;
Η τιμή αγοράς των 46.900 ευρώ αντανακλά τον high-tech, αλλά και τον premium χαρακτήρα του μικρομεσαίου crossover της Mercedes. Πάντως αξίζει να σημειωθεί πως είναι αρκετά φθηνότερη από την προσθιοκίνητη GLA 250 των 224 ίππων (53.650 ευρώ) και από την επίσης πρόσθιοκίνητη GLA 200d των 150 diesel ίππων (47.500 ευρώ). Επιπλέον με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 ευρώ (35.662 ευρώ) και εκπομπές CO2 μόλις 39 γρ./χλμ., αποτελεί μια ιδιαίτερα αξιόλογη επιλογή για εταιρικό αυτοκίνητο.
θα ηταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χρησιμο να μας ενημερωνατε για το κοστος και το χρονο αλλαγης των μπαταριων σε καθε παρουσιαση PHEV
Το να μας αναφερεται μονο την κατανάλωσή τους δεν βοηθα να συμπερανουμε εαν συμφερει η αγορα τους ή οχι
θα ηταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χρησιμο να μας ενημερωνατε για το κοστος και το χρονο αλλαγης των μπαταριων σε καθε παρουσιαση PHEV Το να μας αναφερεται μονο την κατανάλωσή τους δεν βοηθα να συμπερανουμε εαν συμφερει η αγορα τους ή οχι