Και για το τέλος άφησα το κερασάκι, τις επιδόσεις: 245 άλογα στις 4.200 και 500 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ. από 1.950 κυβικά εξασφαλίζουν -σε συνδυασμό με το εξαιρετικό 9G-Tronic- επιδόσεις που δεν τις περιμένεις. Για την ακρίβεια τα όργανα μέτρησης έγραψαν 6,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, 3,6 δλ. και 4,5 δλ. για το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα, ενώ το δικό μας το αυτί και αίσθηση δεν ενοχλήθηκε από θόρυβο ή κραδασμούς. Ok, για diesel μιλάμε και όχι για κάποιο σύνολο από το Affalterbach…Sehr gut λοιπόν, όπως θα έλεγαν στην Γερμανία.
Η άποψή μας Ιδιαίτερη περίπτωση αυτοκινήτου που ειδικά σε αυτήν την έκδοση κατάφερε να μου φτιάξει τη διάθεση. Η εμφάνιση είναι όλα τα λεφτά, όμως αυτό που δεν περιμένεις είναι επίσης η ευχάριστη οδική συμπεριφορά και οι επιδόσεις. Όσο για την τιμή; Αν είχα τα 70.180 ευρώ θα την γλυκοκοίταζα, και μάλιστα θα την φόρτωνα και με αρκετά extra καλούδια.