Στυλ, πολυτέλεια, τεχνολογία, γόητρο. Η «hot» εκδοχή της Mercedes GLE προσφέρει σε υπερθετικό βαθμό ό,τι απαιτεί η ιδιαίτερη κατηγορία κοινού στην οποία απευθύνεται…
What is new
- H στυλάτη εκδοχή της Mercedes GLE
- 3λιτρος turbodiesel με 272 άλογα και 600 Nm ροπή
- Με 9άρι αυτόματο κιβώτιο και ηλ. ελεγχόμενη τετρακίνηση
- 0-100 σε 7,4 δλ.
- Καίει 10,9 λτ./100 χλμ.
- Από 110.250 ευρώ
Κακά τα ψέματα. Με τιμή από 110.250 ευρώ, η καλλίπυγος εκδοχή της GLE δεν απευθύνεται παρά σε λίγους, αν όχι σε ελάχιστους. Αυτό όμως δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το έντονο sex appeal που αναδίδει το μεγάλο coupe SUV της Mercedes. Χωρίς υπερβολές και ακρότητες, η GLE Coupe εντυπωσιάζει και δύσκολα θα βρεθεί θεατής που δε θα γυρίσει το κεφάλι. Το θηριώδες SUV συνδυάζει μαεστρικά την επιβλητικότητα των 4,94 μ. μήκους και των 2 μ. πλάτους με την «ψαρωτική» μάσκα, καθώς και με την κομψότητα του κουπέ στυλ χάρη στη chic και χαμηλή γραμμή της οροφής. Σε σχέση με πριν έχει μεγαλώσει τις διαστάσεις, αλλά συγκριτικά με την αδερφή ψυχή GLE, το μεταξόνιο είναι 60 χλστ. μικρότερο προς όφελος των αναλογιών, της ευελιξίας και της αμεσότητας στη συμπεριφορά. Δε νομίζουμε πως η εμφάνιση χρειάζεται περισσότερη ανάλυση. Ματάκια έχεις και βλέπεις αγαπητέ αναγνώστη, ειδικά την έκδοση δοκιμής με το έξτρα AMG Look πακέτο και τις ζάντες των 20 ιντσών. Αυτό όμως που πρέπει να υπογραμμιστεί είναι πως σε αυτή τη 2η γενιά της, η GLE Coupe συνδυάζει την καυτή εμφάνιση (αλήθεια πόσο μειονεκτικά να νιώθει άραγε η τρέχουσα σειρά της BMW X6) με υπερσύγχρονο μηχανολογικό υπόβαθρο μιας και η προηγούμενη GLE Coupe βασιζόταν στην M-Class του 2011… Ας περάσουμε όμως στο απίθανο εσωτερικό…
Eσωτερικό-Χώροι: Ψηφιοποιημένο περιβάλλον πολυτέλειας, αρχοντιάς και… άπλας
Αν η εξωτερική εικόνα της GLE Coupe εντυπωσιάζει μια φορά, η καμπίνα το κάνει επί δύο και βάλε. Μπορεί η γενική εικόνα να είναι λίγο-πολύ γνώριμη από τις Mercedes της νέας γενιάς, το γεγονός όμως αυτό δεν εμποδίζει το σαγόνι να… πέφτει: Απίστευτο πλάτος, μοναδική μυρωδιά φίνου δέρματος, ευγενή υλικά σε κάθε χιλιοστό, προσεγμένο στη λεπτομέρεια φινίρισμα, όλα στοιχεία αντάξια του premium χαρακτήρα της κατασκευής, όμως αυτό που σε κάνει να χαζέψεις είναι το widescreen cockpit. Δύο ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών τοποθετημένες στη σειρά, καλύπτονται από ενιαίο κρύσταλλο και φιλοξενούν το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX μαζί με τον πίνακα οργάνων. Σίγουρα χρειάζεται χρόνος εξοικείωσης για τον χειρισμό, ο οποίος γίνεται με αφή της κεντρικής οθόνης ή το touchpad στην κεντρική κονσόλα ή φωνητικές εντολές, ακόμα και από διακόπτες στο τιμόνι με τις πολλαπλές ενσωματωμένες λειτουργίες. Ο εξοπλισμός άνεσης είναι φυσικά ανάλογος της τιμής και του κύρους του μοντέλου, ενώ η μακριά λίστα των έξτρα περιλαμβάνει από κλιματιζόμενες ποτηροθήκες και καθίσματα που κάνουν μασάζ μέχρι σύστημα ευεξίας, ιονισμού του αέρα και high-end ηχοσύνολο surround Burmester 3D. Εκτός από ξεχωριστή, η εμπειρία παραμονής στην καμπίνα είναι και άνετη χάρη στους εντυπωσιακά μεγάλους χώρους. Παρότι μικρότερος ο χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω σε σχέση με την GLE, η αίσθηση «άπλας» είναι έντονη. Ακόμα και μεγαλόσωμοι τρεις ενήλικοι θα βολευτούν πίσω δίχως παραχωρήσεις, για τους μπροστά δεν τίθεται καν θέμα. Ο χώρος των αποσκευών φτάνει τα 655 λτ. έχει απόλυτα κανονικό σχήμα και τα πίσω καθίσματα που πέφτουν χωριστά σε αναλογία 40:20:40 με την πλήρη αναδίπλωσή τους να προσφέρει 1.790 λτ. για μια μίνι μετακόμιση. Παρότι έχει χαμηλώσει κατά 59 χλστ., το κατώφλι φόρτωσης είναι υψηλό, κάτι που βελτιώνεται με το χαμήλωμα του αμαξώματος κατά 50 χλστ. από την αερανάρτηση.
Από πίτα που δεν τρώω..... Το ερωτημά μου ρητορικό: το παραπάνω καλοφτιαγμένο κ καθόλα ποιοτικό αλλά ασχημουλικο κ αντικειμενικά! ατσούμπαλο suv, ή την ανανεωμένη E-class, E 400 d 4MATIC (τετρακίνητη, πετρέλαιο, κτλ) που αγγίζει το απόλυτο σε όλα της, έχει ....330 άλογα! εμφάνιση Γαλλίδας τοπ μόντελ, κ κοστίζει λιγότερο!!
Αγαπητό autotriti, κάντε ένα συγκριτικό. Θα είχε πάρα πάρα πάρα πολύ ενδιαφέρον, ακόμα κ σε πιο ταπεινές εκδόσεις.
Από πίτα που δεν τρώω..... Το ερωτημά μου ρητορικό: το παραπάνω καλοφτιαγμένο κ καθόλα ποιοτικό αλλά ασχημουλικο κ αντικειμενικά! ατσούμπαλο suv, ή την ανανεωμένη E-class, E 400 d 4MATIC (τετρακίνητη, πετρέλαιο, κτλ) που αγγίζει το απόλυτο σε όλα της, έχει ....330 άλογα! εμφάνιση Γαλλίδας τοπ μόντελ, κ κοστίζει λιγότερο!! Αγαπητό autotriti, κάντε ένα συγκριτικό. Θα είχε πάρα πάρα πάρα πολύ ενδιαφέρον, ακόμα κ σε πιο ταπεινές εκδόσεις.