Η αρχή των πάντων… Παρά τον μικρής χωρητικότητας κινητήρα της, η Α 200 δεν «χαρίζεται» και με όπλα της την ισχυρή απόδοση και τον high-tech αέρα της, βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό…
Whats new
- Με 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα, 163 ίππων
- Καίει 8,1 λτ./100χλμ.
- Από 32.605 ευρώ
Η A 200 μέχρι πρώτινος αποτελούσε την βασική έκδοση στην γκάμα βενζίνης της νέας γενιάς A-Class, κάτι που ωστόσο πρόσφατα άλλαξε με το λανσάρισμα μιας μικρότερης σε απόδοση έκδοσης (Α 180) 136 ίππων. Κύριο χαρακτηριστικό πάντως και των δύο εκδόσεων είναι ο μικρής χωρητικότητας, 1,33 λίτρων κινητήρας βενζίνης. Αυτός ο κινητήρας αν και έχει χαμηλή χωρητικότητα, διακρίνεται για τις προηγμένες του εφαρμογές σε όλα του τα σημεία, φτάνοντας έτσι να αποδίδει 163 ολοζώντανους ίππους στην έκδοση Α 200 που δοκιμάζουμε.
Παρέα με τις νέες τεχνολογίες που προέρχονται κατευθείαν από τις μεγαλύτερες προτάσεις της Mercedes (C, E και S-Class) έρχεται η ώρα να αναθεωρήσουμε για το πώς πρέπει να είναι και τι τελικά σημαίνει «βασικός» κινητήρας. Αυτή η έκδοση παράλληλα, είναι η ιδανική για να εκφράσει την «Σύγχρονη Πολυτέλεια» που χαρακτηρίζει τη νέα γενιά της A-Class στο σύνολό της.
Εμφάνιση: Ακόμα πιο όμορφη, ακόμα πιο Mercedes
Αν η προηγούμενη Α-Class έκανε την αισθητική επανάσταση της Mercedes, η νέα συνεχίζει με το λάβαρο υψωμένο αλλά σε μια νέα ακόμα πιο «ψαγμένη» ιδεολογία. Οι δυναμική του αμαξώματος της προηγούμενης σαφέστατα και υπάρχει και ξεχωρίζει στο σύνολο της νέας A-Class, ωστόσο όλες οι επιφάνειες και ο τρόπος που «δένουν» μεταξύ τους οι γραμμές του αμαξώματός της, της χαρίζουν αρμονία.
Η νέα A-Class κερδίζει την μάχη του «ματιού», με το αισθητικό αποτέλεσμα να διακρίνεται για την πολυτέλεια και την κομψότητα που εκφράζει, τομείς που έχουν ιδιαίτερη σημασία για την Mercedes.
Επίσης αγοράζεις και γκαρσονιέρα στον Κολωνό με αυτά τα χρήματα, αλλά επίσης δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο.
Με 32000 περνώ Suberb.Full extra.