O νέος Μ282 κινητήρας της Mercedes (σε συνεργασία με τη Renault) έχει χωρητικότητα 1.332 κ.εκ. και αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής. Είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και ενσωματώνει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (Cylinder Cutoff) όπου μεταξύ 1.250 -3.800 σ.α.λ. και ανάλογα με τις απαιτήσεις για ισχύ, διακόπτει τη λειτουργία του 2ου και 3ου κυλίνδρου. Διαθέτει κυλινδροκεφαλή σε σχήμα «Δ» και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα wastegate, ενώ διακρίνεται για τις κόμπακτ διαστάσεις του, το περιορισμένο του βάρος και την υψηλή στατική και δυναμική του ακαμψία.
Στην πράξη το μοτέρ αυτό εντυπωσιάζει με τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά, όντας πολιτισμένος και δυνατός αλλά και οικονομικός αναλογικά, με 8,1 λτ./100χλμ. να απαιτούνται σε πραγματικές συνθίκες. Οι 163 ίπποι του είναι αρκετοί να χαρίσουν σβέλτες τιμές επιδόσεων όπως και τα 250 Nm ροπής που αποδίδονται από τις 1.620 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με το εξαιρετικό 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7G-DCT) το οποίο διακρίνεται για την ομαλή και άμεση λειτουργία του.
Επίσης αγοράζεις και γκαρσονιέρα στον Κολωνό με αυτά τα χρήματα, αλλά επίσης δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο.
Με 32000 περνώ Suberb.Full extra.