Η οδήγηση ενός ανοιχτού αυτοκινήτου και δη μιας Mercedes είναι αναμφισβήτητα ιδιαίτερα απολαυστική. Η μαλακή υφασμάτινη οροφή της E-Class Cabriolet αποτελείται από πολλά στρώματα και προέρχεται από την S-Class διατηρώντας τα υψηλά στάνταρ ποιότητας αυτής. Ο μηχανισμός θέλει 20 δλ. για να ανοίξει την οροφή, μια διαδικασία που μπορεί να πραγματοποιηθεί και σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα. Με κλειστή την οροφή, η ησυχία στο εσωτερικό είναι πολύ κοντά σε αυτήν του κουπέ αμαξώματος, ενώ όταν ανοίγει, οι επιβαίνοντες συνεχίζουν να συνομιλούν μεταξύ τους σε φυσιολογική ένταση φωνής. Η δε ροή του αέρα ακόμα και στα 100+ χλμ./ώρα και με τα παράθυρα κάτω έδειξε μοναδικά σχεδιασμένη κάτι που επιτυγχάνεται μέσω του συστήματος Aircap το οποίο σε ταχύτητες άνω των 40 χλμ./ώρα εκτίνει έναν ανεμοθραύστη στο παρμπρίζ και έναν στο πίσω μέρος του οχήματος. Εδώ, έρχεται και το Αirscarf σύστημα το οποίο θερμαίνει τον αυχένα των επιβατών, ένα σύστημα που εκτιμάται σε περιπτώσεις που οι επιβάτες θέλουν ανοιχτό το αυτοκίνητο αλλά οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος το απαγορεύουν. Η προσοχή στην λεπτομέρεια δεν σταματάει εδώ, αφού η οροφή διαθέτει μια μεγάλη και «φωτεινή» πλαφονιέρα εσωτερικά της, ενώ οι υαλοκαθαριστήρες έχουν μπεκ πάνω στα μάκτρα, έτσι ώστε το νερό που θα χρησιμοποιηθεί για την πλύση του παρμπρίζ να μην ενοχλήσει τους επιβάτες που απολαμβάνουν τον ήλιο και τις μυρωδιές της όμορφης χώρας μας.
Στο δρόμο και αυτή η E-Class διαπρέπει με τον χαρακτήρα της, υπερθεματίζοντας στην άνεση στην στιβαρότητα και την ευχαρίστηση κατά την οδήγηση. Παρά τον όγκο και το βάρος της που δεν κρύβονται, η Cabriolet έκδοση έχει «τσαγανό» κάτι που απορρέει τόσο από τον ικανό κινητήρα της όσο και το στήσιμό της. Αρχικά, το βάρος της είναι αυξημένο λόγω της ενίσχυσης του ανοιχτού αμαξώματος προς όφελος της ακαμψίας, κάτι που είναι αισθητό οδηγικά, αφού δεν παρουσιάζει στρεβλώσεις με «κατεβασμένη» την οροφή. Και αυτή η ανοιχτή Mercedes λοιπόν, είναι βράχος σταθερότητας και πατάει αρχοντικά στο δρόμο. Η ανάρτηση είναι μαλακή σε αυτή την βασική έκδοση της E 200 Cabriolet, κάτι που σε συνδυασμό με τα υψηλού προφίλ ελαστικά εξασφαλίζουν πολύ καλά επίπεδα άνεσης και κορυφαία ποιότητα κύλισης, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για τέτοιου είδους αυτοκίνητα. Η συμπεριφορά της είναι ξεκάθαρα εστιασμένη για cruising λοιπόν και εκεί δεν έχει αντίπαλο, καθιστώντας κάθε διαδρομή ευχάριστη. Ανάλογα με το οδηγικό προφίλ που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός της από το σύστημα παραμετροποίησης της οδικής της συμπεριφοράς (Driving Select), δεν χάνεται αυτός ο χαρακτήρας, αλλά αποκτά ακόμα μεγαλύτερο βάθος. Στη θέση Sport για παράδειγμα, η E-Class Cabriolet αποκτά καλύτερη οδηγική αίσθηση και αντέχει στην πίεση, με τη συμπεριφορά της παντού και πάντοτε όμως να είναι ουδέτερη. Φυσικά και εδώ υπάρχει η επιλογή για σπορ ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή και για αερανάρτηση με ακόμα πιο λεπτομερή προσαρμογή ενώ σαφώς στις ισχυρότερες εκδόσεις της, προάγει έναν πιο σπορ χαρακτήρα μέσω και της μετάδοσης της κίνησης, είτε πίσω είτε στους 4 τροχούς.