Ροπή 215 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. ανακοινώνει η Ford για το «ντίζελ» της και αυτά είναι καθόλα ικανοποιητικά. Στην πράξη το μοτέρ νιώθει πιο καλά όσο πλησιάζει τις 2.000 σ.α.λ., σημείο από το οποίο δείχνει πολύ «γεμάτος» μέχρι αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο. Όπως όλες οι εκδοχές αυτής της οικογένειας κινητήρων στα 1,5 λίτρα έτσι και η βασική είναι αρκετά διακριτική ηχητικά και κυρίως έχει ένα αρκετά ομαλό, γραμμικό ίχνος χωρίς να «γδέρνει».
Σημαντικό ατού η παρουσία χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, στοιχείο που σίγουρα δεν είναι ο απαράβατος κανόνας της κλάσης καθώς συχνά συναντούμε πολλά 5άρια. Η ρύθμιση της Ford σε ό,τι αφορά την κλιμάκωση είναι εμφανές ότι έχει στόχο μια ισορροπημένη παρουσία ανάμεσα στις επιδόσεις και την κατανάλωση. Με 6η σχέση και 1.000 σ.α.λ. η θεωρητική ταχύτητα του οχήματος είναι 58,8 χλμ./ώρα στοιχείο που δείχνει ότι είναι μια λίγο μακριά επιλογή για εξοικονόμηση. Ταυτόχρονα όμως η 4η και η 5η παρέχουν πολύ καλές ρεπρίζ.
To Yaris βασιλιάς της κατηγορίας; Σε ποιο σύμπαν;
Το μόνο που υπερτερεί είναι ο κινητήρας και οι επιδόσεις. Σε όλα μα σε όλα ομως τα υπόλοιπα είναι πίσω και ειδικά στην οδική συμπεριφορά όπου χάνει από τα αποδυτήρια.
Χώρια τα 200 facelift που έχει κάνει για μαζέψει τα ασυμμάζευτα.
Fiesta γιατί αυτή τη στιγμή είναι το πληρέστερο πακέτο.
Όσον αφορά τις πωλήσεις μεταξύ Yaris και Fiesta, ας μην ξεχνάμε ότι το Fiesta ξεκίνησε τις πωλήσεις του στα μέσα του καλοκαιριού μιας και είναι νέα γενιά...οπότε λογικό είναι να έχει λιγότερες πωλήσεις απ'ότι έχει το Yaris από την αρχή της χρονιάς... Το Fiesta έχει το πιο πλήρες πακέτο από πλευράς εξοπλισμού... Η Titanium έκδοση τα έχει όλα...που τα αντίστοιχα Yaris, Micra κλπ έχουν ένα χιλιάρικο παραπάνω στο ίδιο πακέτο εξοπλισμού... δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένουν να λένε ότι είναι ανεβασμένες οι τιμές του Fiesta σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό...
Προσωπικά δεν είμαι Ford-κιας και δεν μου αρέσει το συγκεκριμένο μοντέλο!!!Όμως τα diesel είναι μακράν πιο οικονομικά απο τα βενζινοκίνητα πλέον yaris!!! Στα μικρά το C3 της Citroen δεν παίζεται !!!Και μην μας τα πρήζεται με την αξιοπιστία της Toyota γιατί είχα Corola mod 2002 και δεν ήταν και το πρότυπο της αξιοπιστίας !!!!Εξάλλου στους diesel κινητήρες η Toyota χρησιμοποιεί Ευρωπαικούς κινητήρες τόσο στα επαγγελματικά όσο και στα επιβατικά !!!!Τώρα αν θέλει κάποιος να δώσει σχεδόν 20.000 για να αγοράσει ένα μικρό υβριδικό για λόγους οικονομίας , μόνο οικονομία δεν κάνει!!!!Περί ορέξεως και τσέπης κολοκυθόπιτα!!!
Διαβάζω αναρτήσεις κατόχων του νέου Fiesta σε γνωστό φόρουμ και γράφουν ότι τρίζει το ταμπλό στην οθόνη/ταμπλέτα και κάποια πλαστικά στις πόρτες οπότε επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά ότι όλα λίγο ως πολύ βγάζουν παιδικές ασθένειες. Το ρητορικό ερώτημα λοιπόν ειναι δεν τα ελέγχουν εξονυχιστικά πριν φύγουν από το εργοστάσιο ρε γαμώτο???? αυτοκίνητο είναι δεν είναι ποδήλατο σιδερένιο των 60 ευρω made in India. Αμα ήταν Γιαπωνέζικο ή Ιταλικό οι κομπλεξικοί θα κράζατε χαχαχα. Πάντως άλλο ένα ακριβό σούπερ μίνι αν και για έναν που κάνει πολλα χιλιόμετρα και εξατάχητο θα έχει κατανάλωση μπορεί και κάτω από 5 (5, 5.5 χωρίς τσιγκουνιές στο γκάζι έχω διαβάσει στο φόρουμ)
Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι πως το Yaris είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας. Το οποίο δεν το λέω μόνο εγώ αλλά οι πωλήσεις του. Μόνο για το 2017 σημείωσε 5524 πωλήσεις όπου την ίδια στιγμή το Fiesta μόνο 1229. Για το 2018 κ τον μήνα Ιανουάριο το Yaris έχει 779 πωλήσεις ενώ το Fiesta μόνο 222. Άρα όλοι αυτοί που το απόκτησαν δεν το γνωρίζουν.. Το πήραν κατά τύχη. Άρα άδικα βρίσκεται στην πρώτη θέση. Κ δεν νομίζω πως ειναι μόνο το 6ταχυτο κιβώτιο κ οι επιδοσεις. Είναι αυτή η αυτοπεποίθηση που σε γεμίζει ότι θα παραμείνει απροβληματιστο κ ότι τα χρήματα σου πιάνουν τόπο. Όσο για την οδική συμπεριφορά που δεν έχει δεν νομίζω να ένοιαξε όλους αυτούς που το απόκτησαν. Ακόμα κ τα τόσα facelift το έκαναν από καλό καλύτερο. Όσο για το ποιό είναι πιο ολοκληρωμένο πακετο δεν χρειάζεται να επεκταθούμε. Το ξέρουμε ήδη. Την οδική συμπεριφορά κρατήστε τη για να πάτε σε κάνα συνεργείο.
To Yaris βασιλιάς της κατηγορίας; Σε ποιο σύμπαν; Το μόνο που υπερτερεί είναι ο κινητήρας και οι επιδόσεις. Σε όλα μα σε όλα ομως τα υπόλοιπα είναι πίσω και ειδικά στην οδική συμπεριφορά όπου χάνει από τα αποδυτήρια. Χώρια τα 200 facelift που έχει κάνει για μαζέψει τα ασυμμάζευτα. Fiesta γιατί αυτή τη στιγμή είναι το πληρέστερο πακέτο.
Ακόμη ταμπούρα όμως. Με ίδια τιμή αγοράζεις μικρομεσαίο κορέας που είναι περισσότερο αυτοκίνητο για τα χρήματα του
Όσον αφορά τις πωλήσεις μεταξύ Yaris και Fiesta, ας μην ξεχνάμε ότι το Fiesta ξεκίνησε τις πωλήσεις του στα μέσα του καλοκαιριού μιας και είναι νέα γενιά...οπότε λογικό είναι να έχει λιγότερες πωλήσεις απ'ότι έχει το Yaris από την αρχή της χρονιάς... Το Fiesta έχει το πιο πλήρες πακέτο από πλευράς εξοπλισμού... Η Titanium έκδοση τα έχει όλα...που τα αντίστοιχα Yaris, Micra κλπ έχουν ένα χιλιάρικο παραπάνω στο ίδιο πακέτο εξοπλισμού... δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένουν να λένε ότι είναι ανεβασμένες οι τιμές του Fiesta σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό...
Προσωπικά δεν είμαι Ford-κιας και δεν μου αρέσει το συγκεκριμένο μοντέλο!!!Όμως τα diesel είναι μακράν πιο οικονομικά απο τα βενζινοκίνητα πλέον yaris!!! Στα μικρά το C3 της Citroen δεν παίζεται !!!Και μην μας τα πρήζεται με την αξιοπιστία της Toyota γιατί είχα Corola mod 2002 και δεν ήταν και το πρότυπο της αξιοπιστίας !!!!Εξάλλου στους diesel κινητήρες η Toyota χρησιμοποιεί Ευρωπαικούς κινητήρες τόσο στα επαγγελματικά όσο και στα επιβατικά !!!!Τώρα αν θέλει κάποιος να δώσει σχεδόν 20.000 για να αγοράσει ένα μικρό υβριδικό για λόγους οικονομίας , μόνο οικονομία δεν κάνει!!!!Περί ορέξεως και τσέπης κολοκυθόπιτα!!!
Από κατανάλωση δεν βλέπω να γράφετε κάτι
Αυτό με την οθόνη "ξεκάρφωτη" στη μέση έχει καταντήσει αηδία, μιλάω για όλες τις μάρκες που το αντέγραψαν από τη Μερσεντές. Ελεος πια....
Διαβάζω αναρτήσεις κατόχων του νέου Fiesta σε γνωστό φόρουμ και γράφουν ότι τρίζει το ταμπλό στην οθόνη/ταμπλέτα και κάποια πλαστικά στις πόρτες οπότε επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά ότι όλα λίγο ως πολύ βγάζουν παιδικές ασθένειες. Το ρητορικό ερώτημα λοιπόν ειναι δεν τα ελέγχουν εξονυχιστικά πριν φύγουν από το εργοστάσιο ρε γαμώτο???? αυτοκίνητο είναι δεν είναι ποδήλατο σιδερένιο των 60 ευρω made in India. Αμα ήταν Γιαπωνέζικο ή Ιταλικό οι κομπλεξικοί θα κράζατε χαχαχα. Πάντως άλλο ένα ακριβό σούπερ μίνι αν και για έναν που κάνει πολλα χιλιόμετρα και εξατάχητο θα έχει κατανάλωση μπορεί και κάτω από 5 (5, 5.5 χωρίς τσιγκουνιές στο γκάζι έχω διαβάσει στο φόρουμ)
Περιμένουμε δοκιμή με τον βασιλιά της κατηγορίας. Λέγε με toyota yaris.
Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι πως το Yaris είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας. Το οποίο δεν το λέω μόνο εγώ αλλά οι πωλήσεις του. Μόνο για το 2017 σημείωσε 5524 πωλήσεις όπου την ίδια στιγμή το Fiesta μόνο 1229. Για το 2018 κ τον μήνα Ιανουάριο το Yaris έχει 779 πωλήσεις ενώ το Fiesta μόνο 222. Άρα όλοι αυτοί που το απόκτησαν δεν το γνωρίζουν.. Το πήραν κατά τύχη. Άρα άδικα βρίσκεται στην πρώτη θέση. Κ δεν νομίζω πως ειναι μόνο το 6ταχυτο κιβώτιο κ οι επιδοσεις. Είναι αυτή η αυτοπεποίθηση που σε γεμίζει ότι θα παραμείνει απροβληματιστο κ ότι τα χρήματα σου πιάνουν τόπο. Όσο για την οδική συμπεριφορά που δεν έχει δεν νομίζω να ένοιαξε όλους αυτούς που το απόκτησαν. Ακόμα κ τα τόσα facelift το έκαναν από καλό καλύτερο. Όσο για το ποιό είναι πιο ολοκληρωμένο πακετο δεν χρειάζεται να επεκταθούμε. Το ξέρουμε ήδη. Την οδική συμπεριφορά κρατήστε τη για να πάτε σε κάνα συνεργείο.