2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δείτε την αναλυτική δοκιμή του νέου Honda Civic Type R με 320 ίππους στους εμπρός τροχούς.
Δοκιμή: Νέο Honda Civic Type R με 320 PS
87.156 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2019)
H 5η γενιά του Honda Civic Type R δημιουργήθηκε για να ηγηθεί της κατηγορίας των προσθιοκίνητων hot hatch… Και το κάνει!
What is new
- Καίει 12,1 λτ./100 χλμ.
- Από 49.740 ευρώ
Η ολοκαίνουρια 10η γενιά του Civic αποτέλεσε την καλύτερη βάση για την κατασκευή της πλέον σκληροπυρηνικής έκδοσής του, της Type R. Το 5ης γενιάς Type R αν και δανείζεται πολλά από τα στοιχεία της προηγούμενης, αποτελεί ένα ακόμα πιο ειδικό αυτοκίνητο το οποίο ωστόσο κατασκευάστηκε από λευκό χαρτί, δίδοντας στους μηχανικούς της εταιρείας την ευχέρεια να προσαρμόσουν ή να βελτιώσουν οποιοδήποτε «κομμάτι» ήθελαν. Σε σχέση με το FK2 και γενικότερα με την οικογένεια των Τype R, αυτή η τελευταία του γενιά δεν φλερτάρει απλώς με τον τίτλο του καλύτερου προσθιοκίνητου hot hatch, αλλά, τον κατακτά και μάλιστα με τόσο εμφατικό τρόπο που δεν διστάζει να κοιτάξει κατάματα και τα 4κίνητα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Εμφάνιση: ΕκκεντRικό και πληθωRικό
Σπάνια συναντάς «stock» αυτοκίνητο που να κραυγάζει τόσο έντονα για το ποιόν του, όσο το κάνει το νέο Type R. Ακόμα και η προηγούμενη γενιά που ήταν και αυτή εξεζητημένη αισθητικά, δεν μπορεί να κάνει πιο «εύπεπτη» τη νέα, αφού δεν υπάρχει κάποια συνοχή μεταξύ τους. Φουσκωμένοι θόλοι, μεγάλες εισαγωγές αέρα, τεράστια αεροτομή και 3 κεντρικές μπούκες στον πίσω προφυλακτήρα, παρέα με το diffuser και άλλες λεπτομέρειες που μοιάζει να έχουν προστεθεί ως after market, διαμορφώνουν ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα, αλλά και επιβλητικά αυτοκίνητα του πλανήτη. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα από άκρη σε άκρη μπορεί να είναι υπερβολικά, όμως συμβάλλουν πραγματικά στην επίτευξη της καλύτερης αεροδυναμικής που συναντάμε στα hot hatch και δεν ενσωματώθηκαν για τα «μάτια» του κόσμου, άσχετα αν τελικά τα τραβούν με περίσσια ευκολία...
Ο τρόπος που το Type R επιταχύνει, φρενάρει και στρίβει με 320 ίππους, είναι εντυπωσιακός για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο. Η αγωνιστική αίσθηση και η ανθεκτικότητά του σε σκληρή χρήση, δεν συναντώνται σε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 2λιτρο turbo με 320 ίππους- Καίει 12,1 λτ./100 χλμ.
- Από 49.740 ευρώ
Η ολοκαίνουρια 10η γενιά του Civic αποτέλεσε την καλύτερη βάση για την κατασκευή της πλέον σκληροπυρηνικής έκδοσής του, της Type R. Το 5ης γενιάς Type R αν και δανείζεται πολλά από τα στοιχεία της προηγούμενης, αποτελεί ένα ακόμα πιο ειδικό αυτοκίνητο το οποίο ωστόσο κατασκευάστηκε από λευκό χαρτί, δίδοντας στους μηχανικούς της εταιρείας την ευχέρεια να προσαρμόσουν ή να βελτιώσουν οποιοδήποτε «κομμάτι» ήθελαν. Σε σχέση με το FK2 και γενικότερα με την οικογένεια των Τype R, αυτή η τελευταία του γενιά δεν φλερτάρει απλώς με τον τίτλο του καλύτερου προσθιοκίνητου hot hatch, αλλά, τον κατακτά και μάλιστα με τόσο εμφατικό τρόπο που δεν διστάζει να κοιτάξει κατάματα και τα 4κίνητα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Εμφάνιση: ΕκκεντRικό και πληθωRικό
Σπάνια συναντάς «stock» αυτοκίνητο που να κραυγάζει τόσο έντονα για το ποιόν του, όσο το κάνει το νέο Type R. Ακόμα και η προηγούμενη γενιά που ήταν και αυτή εξεζητημένη αισθητικά, δεν μπορεί να κάνει πιο «εύπεπτη» τη νέα, αφού δεν υπάρχει κάποια συνοχή μεταξύ τους. Φουσκωμένοι θόλοι, μεγάλες εισαγωγές αέρα, τεράστια αεροτομή και 3 κεντρικές μπούκες στον πίσω προφυλακτήρα, παρέα με το diffuser και άλλες λεπτομέρειες που μοιάζει να έχουν προστεθεί ως after market, διαμορφώνουν ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα, αλλά και επιβλητικά αυτοκίνητα του πλανήτη. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα από άκρη σε άκρη μπορεί να είναι υπερβολικά, όμως συμβάλλουν πραγματικά στην επίτευξη της καλύτερης αεροδυναμικής που συναντάμε στα hot hatch και δεν ενσωματώθηκαν για τα «μάτια» του κόσμου, άσχετα αν τελικά τα τραβούν με περίσσια ευκολία...