ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το εντυπωσιακό κόκπιτ του Ioniq 6 είναι οργανωμένο γύρω από τις δύο οριζόντιες οθονάρες των 12,3 ιντσών.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το εντυπωσιακό κόκπιτ του Ioniq 6 είναι οργανωμένο γύρω από τις δύο οριζόντιες οθονάρες των 12,3 ιντσών.

Eσωτερικό-Χώροι: Εντυπωσιακή και απλόχωρη καμπίνα, μικρός ο χώρος αποσκευών

29.217 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2024)

Η ατμόσφαιρα στην καμπίνα του Ioniq 6 είναι άκρως φουτουριστική και high-tech με το κόκπιτ να είναι οργανωμένο γύρω από τις δύο οριζόντιες οθονάρες των 12,3 ιντσών: Μία ως πίνακας οργάνων και μία για το χειρισμό του infotainment. Μπορεί όλα τα πλαστικά να είναι σκληρά, αλλά προέρχονται από ανακύκλωση (για παράδειγμα, τα πατάκια προέρχονται από παλιά δίχτυα ψαράδων στη θάλασσα της Κορέας), είναι καλοφινιρισμένα και κυρίως γερά συναρμολογημένα.


Τα σκληρά πλαστικά, που προέρχονται από αναλύκλωση, είναι καλοφινιρισμένα και γεροδεμένα.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα σκληρά πλαστικά, που προέρχονται από αναλύκλωση, είναι καλοφινιρισμένα και γεροδεμένα.


Υπάρχει μια «πλωτή» κεντρική κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό που από κάτω έχει έναν μεγάλο ανοιχτό χώρο για αντικείμενα, ενώ από πάνω διαθέτει ποτηροθήκες, έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο και μερικούς φυσικούς διακόπτες (4 εξ αυτών είναι για τη λειτουργία των παραθύρων). Φυσικά κουμπιά υπάρχουν και στο κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης για πλοήγηση μεταξύ των κύριων λειτουργιών, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο. Σε κάθε περίπτωση, ο εξοπλισμός του Ioniq 6 είναι πλούσιος με στάνταρ μεταξύ άλλων αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 με αυτόματη αλλαγή λωρίδας , αυτόματο φρενάρισμα στην όπισθεν, προγραμματιζόμενο ατμοσφαιρικό φωτισμό διπλού χρώματος για το άνω και κάτω τμήμα των θυρών με επιλογή συνδυασμού από 64 διαφορετικά χρώματα και αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας βάσει επιτάχυνσης, δερμάτινες επενδύσεις, εμπρός καθίσματα αεριζόμενα με ηλεκτρικό αυτό του οδηγού, ηλιοροφή και ζάντες αλουμινίου 18 ιτνσών. Στην κορυφαία έκδοση θα βρεις μεταξύ άλλων στοιχεία όπως, head-up display, κάμερα 360° και παρκάρισμα σε κάθετη θέση μέσω τηλεχειριστηρίου.

Το μεγάλο μήκος και το ανάλογο μεταξόνιο (2,95 μ.) προσφέρουν αρχοντικό χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών. Κανένα θέμα και με το πλάτος, με τη μεσαία θέση στο πίσω κάθισμα να είναι κανονική και σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα να σημαίνει πως 3 θα κάτσουν άνετα, έχοντας στη διάθεσή τους αεραγωγούς και θύρες φόρτισης . Βέβαια η κλίση της οροφής «κόβει» τον «αέρα» για τα κεφάλια και αν είσαι πάνω άνω του 1,80, το κεφάλι βρίσκει αν δεν γλιστρίσεις τη λεκάνη προς τα μπροστά. Πιο αισθητή όμως είναι η μικρή χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ (401 λτ.) και η δυσκολία φόρτωσης του λόγω της απουσίας 5ης πόρτας, το υψηλό κατώφλι και το μικρό άνοιγμα. Ο μπροστά χώρος (frunk) είναι στα 14,5 λτ. (45 λτ. στις μη 4Χ4 εκδόσεις).

Σελίδα 1Δοκιμή: Hyundai Ioniq 6 με 325 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση: Μοναδική μα κυρίως αεροδυναμική
Σελίδα 3Από 41.490 ευρώ το «βασικό» Ioniq 6
Σελίδα 4Eσωτερικό-Χώροι: Εντυπωσιακή και απλόχωρη καμπίνα, μικρός ο χώρος αποσκευών
Σελίδα 5Επιδόσεις-Αυτονομία: Σπορ επιδόσεις και 550+ χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 6Στο δρόμο: Σταθερό και εύχρηστο, αλλά λιγότερο άνετο και ήσυχο από ό,τι περιμένεις
Σελίδα 7Η γνώμη μας
Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Moto