To βασικό μοντέλο των 170 ίππων, που έχει μπαταρία 53 kWh και κίνηση πίσω, είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Premium με τιμή 41.490 ευρώ (με κρατική επιδότηση). Το Ioniq 6 των 230 ίππων με τη μπαταρία των 77 kWh κοστίζει 46.990 ευρώ στην έκδοση Premium και 52.290 ευρώ στην έκδοση Dinstictive. H κορυφαία έκδοση που δοκιμάζουμε διαθέτει τετρακίνηση. Αυτή δεν είναι μηχανική με άξονες κτλ., αλλά βασίζεται στην τοποθέτηση ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα 101 ίππων και 255 Nm ροπής, που κινεί τους εμπρός τροχούς. Πίσω υπάρχει ο βασικός ηλεκτροκινητήρας των 224 ίππων και των 340 Νm ροπής. Συνδυαστικά το σύστημα ηλεκτροκίνησης του κορυφαίου Ioniq 5 αποδίδει 325 άλογα και 605 Nm, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 77,4 kWh. Το κορυφαίο Ioniq 6 κοστίζει (μετά από την κρατική επιδότηση) 50.490 ευρώ στην έκδοση Premium και 55.790 ευρώ στην έκδοση Dinstictive.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως η έκδοση Premium είναι κάτι παραπάνω από πλούσια και θα καλύψει πλήρως και τους πιο απαιτητικούς, με τα ηλεκτρικά καλούδια και τους αυτοματισμούς που έχει, καθώς και με την πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης που διαθέτει.