Χάρη και στη σφιχτούτσικη ανάρτησή του, το Kona με τον 1.000άρη κινητήρα αποδείχθηκε αποτελεσματικό σε όλες τις συνθήκες. Μπορεί να μην ενθουσιάζει με την οδηγική του αίσθηση, κυρίως λόγω της μέτριας πληροφόρησης του τιμονιού, ωστόσο είναι ικανό να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, χάρη και στην πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, Hyundai SmartSense που είναι στάνταρ.
Μπορεί να μην ενθουσιάζει με την οδηγική του αίσθηση, ωστόσο το νέο Kona είναι ικανό να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, χάρη και στην πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, Hyundai SmartSense που είναι στάνταρ.
Η ανάρτηση «λειαίνει» αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες και μόνο κάποιες έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες γίνονται αισθητές (χαρακτηριστικό που τονίζονται από τους τροχούς των 18 ιντσών), τελικά όμως το σύνολο στην πίεση εμφανίζει συγκρατημένη κλίση και αποτελεσματικό κράτημα.
Σε συνδυασμό με την αυξημένη σταθερότητα που προσδίδουν τα αυξημένα μετατρόχια, το Kona σου επιτρέπει να κινηθείς πολύ πιο σβέλτα από ότι ο οικογενειακός του χαρακτήρας ορίζει. Δεν θα αιφνιδιάσει με άτσαλες ή απότομες αντιδράσεις, ο κινητήρας είναι επαρκής, ενώ φρενάρει αποτελεσματικά και μέσα στα όρια ασφαλείας που έχουμε θέσει (100-0 χλμ./ώρα σε 37,9 μέτρα). Στο ταξίδι, το μόνο που ίσως ενοχλήσει είναι ο αυξημένος αεροδυναμικός θόρυβος στις υψηλές ταχύτητες.