Ανετο, εύκολο & ευχάριστο στην καθημερινότητα
157.282 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2022)
5 Φωτογραφίες »
Η ανάρτηση αν και σφιχτή σε αίσθηση, είναι ιδιαίτερα άνετη και προσφέρει και πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά και στον ανοιχτό δρόμο.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Iκανοποιεί για τα αστικά του καθήκοντα και τον χαρακτήρα του
Ο βασικός κινητήρας της γκάμας του νέου Hyundai i20 είναι ο 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρας που αποδίδει 84 ίππους και 122 Nm ροπής και όπως είναι λογικό εστιάζει στην οικονομία και στον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός ικανοποιεί με το τράβηγμά του από χαμηλά και παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, ενώ συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης που έχει καλή αίσθηση και θετικό κούμπωμα. Το περιορισμένο βάρος του αμαξώματος του i20, επιτρέπει σε αυτό τον κινητήρα να το κινήσει εύκολα και άνετα προσφέροντάς του ικανοποιητικές επιδόσεις συνολικά αν και η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου προϋποθέτει «κατέβασμα» σχέσης για καλύτερες ρεπρίζ και ιδιαίτερα αν έχει επιλεχθεί η 5η σχέση. Τέλος, η κατανάλωσή του ανέρχεται σε πραγματικές συνθήκες μεικτής χρήσης στα 6,2 λτ./100 χλμ.
5 Φωτογραφίες »
Πολιτισμένος είναι ο 1,2 λτ. ατμοσφαιρικός κινητήρας του Hyundai i20, ο οποίος ικανοποιεί απόλυτα δεδομένου του αστικού του χαρακτήρα.
Στο δρόμο: Εξαιρετικό στην καθημερινότητα
Το βασικό χαρακτηριστικό του Hyundai i20 στη βασική του έκδοση είναι η αστική ταυτότητα που διαμορφώνεται από τα στοιχεία του. Η ανάρτηση αν και έχει σφιχτή αίσθηση προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης μέσω της απορροφητικότητάς της, ενώ το σύστημα διεύθυνσης με την ελαφριά του αίσθηση, η ευελιξία του, η ευκολία στο χειρισμό του, ο ελαφρύς συμπλέκτης και ο θετικός -παρά την έλλειψη υπερτροφοδότησης- κινητήρας του, αποτελούν τους ικανούς συμμάχους του για την καθημερινότητα εντός πόλης. Και εκτός αυτής όμως τα περισσότερα από τα παραπάνω στοιχεία συνεχίζουν να εκπλήσσουν ευχάριστα, όπως για παράδειγμα η καλή άνεση και η ποιότητα κύλισης, με τον μόνο περιορισμό να αφορά τις επιδόσεις εν κινήσει που απαιτούν κάποια υπομονή. Τα φρένα που σε αυτή την έκδοση «φέρουν» ταμπούρα στον πίσω άξονα, επαρκούν για την άμεση ακινητοποίησή του και έχουν καλή αίσθηση, συμπληρώνοντας τον ασφαλή του χαρακτήρα.
Η γνώμη μας
+ Σχεδίαση, εξοπλισμός, χώροι, οδική συμπεριφορά, εγγύηση, Value for money, αστικός χαρακτήρας
- Ρεπρίζ με 5η ταχύτητα, σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό
Το i20 παραμένει ευχάριστο και στη βασική του έκδοση όντας άνετο, εύκολο και ευχάριστο στην χρήση και με έντονα αστικό χαρακτήρα. Η τιμή του είναι καλή με βάση τα στοιχεία εξοπλισμού που διαθέτει (σ.σ. μεταξύ των οποίων και τα 15 συστήματα του Ηyundai SmartSense) αλλά και την συνολική του εικόνα, ενώ η 5τής εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων υπογραμμίζει το Value for money και αυτού του Hyundai.
- Ρεπρίζ με 5η ταχύτητα, σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό
Το i20 παραμένει ευχάριστο και στη βασική του έκδοση όντας άνετο, εύκολο και ευχάριστο στην χρήση και με έντονα αστικό χαρακτήρα. Η τιμή του είναι καλή με βάση τα στοιχεία εξοπλισμού που διαθέτει (σ.σ. μεταξύ των οποίων και τα 15 συστήματα του Ηyundai SmartSense) αλλά και την συνολική του εικόνα, ενώ η 5τής εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων υπογραμμίζει το Value for money και αυτού του Hyundai.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Hyundai i20 στη βασική έκδοση |
Σελίδα 2 | Ανετο, εύκολο & ευχάριστο στην καθημερινότητα |