Το Ibiza σε αυτή του τη γενιά ανεβαίνει σε κυβισμό στους πετρελαιοκινητήρες και «φοράει» τον diesel κινητήρα του 1,6 λίτρου του ομίλου, ο οποίος διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και την απόδοσή του. Αυτός είναι και ο μοναδικός πετρελαιοκινητήρας στην γκάμα του, ωστόσο διατίθεται σε 3 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος με 80, 95 και 115 ίππους. Στην μεσαία έκδοση απόδοσης που δοκιμάζουμε (95 ίππων), ο TDI κινητήρας των 1,6 λίτρων είναι ελαστικός από χαμηλά και διαθέτει αρκετή ροπή ώστε να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα των 1.253 κιλών, με το 5τάχυτο κιβώτιο να έχει θετικό κούμπωμα (6τάχυτο στην έκδοση των 115 ίππων). Ως diesel παράγει σχετικά αυξημένα επίπεδα θορύβου που ωστόσο δεν ενοχλούν σε καμία περίπτωση τους επιβαίνοντες. Η κατανάλωση απόρροια του αυξημένου βάρους και της 5τάχυτης διάταξης του κιβωτίου είναι σχετικά αυξημένη για τα δεδομένα του ανταγωνισμού, ανερχόμενη στα 5,9 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.
Mia xara einai.Me 15000 E ti thelate na parete Golf?????Kai ta kyvika kai ta aloga mia xara einai.Kai piotita.exei kai xorous..Kathese mesa poli aneta.Kai poli kalo sto dromo.
Mia xara einai.Me 15000 E ti thelate na parete Golf?????Kai ta kyvika kai ta aloga mia xara einai.Kai piotita.exei kai xorous..Kathese mesa poli aneta.Kai poli kalo sto dromo.
Και με ταμπούρα πίσω...
Και 1.6 ντίζελ και 95 άλογα...με 5χυτο κιβώτιο... μάλιστα