ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η παρουσία του diesel κινητήρα κάτω από το καπό του SEAT Ibiza δεν αλλάζει στο ελάχιστο την οδική του συμπεριφορά παρά το συγκριτικά αυξημένο του βάρος.

Οδική συμπεριφορά: Παραμένει Ibiza παρά την αύξηση του βάρους …

42.279 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2018)

Σε σχέση με την αντίστοιχης απόδοσης βενζινοκίνητη έκδοση (1,0 TSI 95 PS), το Ibiza TDI ζυγίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 131 κιλά περισσότερα. Με δεδομένο πως στηρίζεται σε μια από τις καλύτερες και ελαφρύτερες πλατφόρμες της κατηγορίας, αυτή η διαφορά δεν είναι αμελητέα και ξεφεύγει σημαντικά από την αποδεκτή αύξηση του βάρους που χαρακτηρίζει γενικότερα τα diesel αυτοκίνητα. Τα «παραπανίσια» αυτά κιλά ωστόσο δεν επηρεάζουν αναλογικά την οδική του συμπεριφορά όσον αφορά την ευελιξία και την αμεσότητά του. Η ανάρτηση έχει σφιχτή σχετικά ρύθμιση αλλά απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, ενώ οι περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές, η επάρκεια ροπής από τον κινητήρα και η καλή αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του, το καθιστούν ως ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας και σε αυτή του την έκδοση. Τα φρένα που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα στον πίσω άξονα σε συνάρτηση με το βάρος του αμαξώματος επηρεάζουν την απόδοση πέδησης με 39,0 μ. να απαιτούνται για την πλήρη ακινητοποίησή του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL