- Το μοτέρ 1.800 κ.εκ. που θα ξε-πουλήσει στην Ελλάδα
- «Καίει» 3,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη, από τα οικονομικότερα μοντέλα που έχουμε μετρήσει
- Βελτιωμένη αεροδυναμική για χαμηλότερο θόρυβο στο ταξίδι & οικονομία
- Σούπερ στάνταρ εξοπλισμός 28.300 ευρώ (π.χ. GPS στην βασική)
Φουλ υβριδικό με 140 άλογα και 1.800άρη κινητήρα (άρα χωρίς φόρους)
Το νέο Toyota C-HR έχει ξεκάθαρο στόχο και δεν είναι άλλος από το να διατηρήσει την πρωτιά του προκατόχου του στις προτιμήσεις των αγοραστών. Εδώ και τρία συναπτά έτη και μέχρι στιγμής και φέτος με τη νέα του γενιά, το C-HR φιγουράρει στην κορυφή των συνολικών και των λιανικών πωλήσεων. Μπροστάρης λοιπόν της γκάμας στη δεύτερη γενιά είναι η υβριδική έκδοση με τα 140 άλογα και ο λόγος είναι πως εφοδιάζεται με κινητήρα 1.800 κ.εκ., το οποίο σημαίνει πως απαλλάσσεται από τα φορολογικά βάρη του δίλιτρου C-HR που δοκιμάσαμε.
Στην πόλη καίει 3,5 λτ./100 χλμ., από τα οικονομικότερα μοντέλα που έχουμε μετρήσει
Η αξιοπιστία του ονόματος Toyota, η εξαιρετική εγγύηση 6 ετών για τα μηχανολογικά μέρη και 11 για την υβριδική μπαταρία και το καλό after sales είναι κάποιοι από τους λόγους της πετυχημένης πορείας του, ωστόσο κακά τα ψέματα αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η οικονομία καυσίμου που προφέρει το υβριδικό σύστημα. Σε πραγματικές συνθήκες καίει μόλις 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι 3,6 λτ./100 χλμ., ένα από τα καλύτερα νούμερα που έχουμε δει ποτέ στο Test Center.
Η αξιοπιστία του ονόματος Toyota, η εξαιρετική εγγύηση 6 ετών για τα μηχανολογικά μέρη και 11 για την υβριδική μπαταρία και το καλό after sales είναι κάποιοι από τους λόγους της πετυχημένης πορείας του, ωστόσο κακά τα ψέματα αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η οικονομία καυσίμου.
Βελτιωμένη αεροδυναμική για χαμηλότερο θόρυβο στο ταξίδι και οικονομία
Μία από τις αιτίες της πολύ χαμηλής κατανάλωσης είναι και τα διάφορα σχεδιαστικά τρικ που συντέλεσαν στην βελτίωση της αεροδυναμικής, το οποίο στην πράξη σημαίνει χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένος θόρυβος όταν ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο.
Το Toyota C-HR συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το προηγούμενο, έχοντας περίπου τις ίδιες διαστάσεις και υιοθετεί πολλά από τα στοιχεία που είδαμε στο νέο Prologue concept, όπως τα λεπτά και φουτουριστικά φώτα και η πιο επιβλητική γρίλια. Επίσης, για πρώτη φορά σε ένα Toyota οι χειρολαβές είναι «χωνευτές» σε όλες τις πόρτες και εξέχουν αυτόματα όταν χρειάζεται.
Από 28.300 ευρώ με εξοπλισμό που έχει τα πάντα, (π.χ. GPS στην βασική)
Οι τιμές για την πληρέστατη βασική έκδοση C-ENTER των 140 ίππων ξεκινούν από 28.300 ευρώ, πάντα με 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 11 χρόνια για τη μπαταρία. Από τη βασική έκδοση το C-HR έρχεται με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και 8άρα οθόνη αφής, με σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας. Παράλληλα το SUV της Toyota εξοπλίζεται με το προηγμένο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Toyota Safety Sense 3+, με λειτουργία όπως «Acceleration Suppresion» που επιβραδύνει το αυτοκίνητο αν πατήσεις απότομα γκάζι και μπροστά υπάρχει όχημα προκειμένου να υπάρχει μια πιο ομαλή οδήγηση, ή το σύστημα Proactive Driving Assist (PDA) που επίσης ενισχύει την ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με την κίνηση του μπροστινού οχήματος. πόρτα και έρχεται άλλο όχημα. Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό ανά έκδοση του ολοκαίνουργιου Toyota C-HR.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του νέου υβριδικού Toyota C-HR με τους 140 ίππους
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Ακόμα πιο extreme και φουτουριστικό |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Εστιασμένο στον οδηγό και με ξεχωριστή ποιότητα κατασκευής |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Αυτό που θες: Οικονομικό, αποδοτικό και χωρίς… φόρους |
Σελίδα 5 | Οδική συμπεριφορά: SUV που χαίρεσαι να οδηγείς |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |