ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό: Εστιασμένο στον οδηγό και με ξεχωριστή ποιότητα κατασκευής

 Σχολιάστε 
132.383 Επισκέψεις στο άρθρο (3/8/2024)
Ο εσωτερικός διάκοσμος ακολουθεί μια οδηγοκεντρική προσέγγιση. Θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένα από την αίσθηση που αφήνουν τα υλικά του C-HR και την εξαιρετική συναρμογή μεταξύ τους.
2 Φωτογραφίες »

Ο εσωτερικός διάκοσμος ακολουθεί μια οδηγοκεντρική προσέγγιση. Θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένα από την αίσθηση που αφήνουν τα υλικά του C-HR και την εξαιρετική συναρμογή μεταξύ τους.

Ο εσωτερικός διάκοσμος ακολουθεί μια οδηγοκεντρική προσέγγιση με σκοπό την προσήλωση του οδηγού στο δρόμο χωρίς να αποσπάται η προσοχή του. Γι αυτό το λόγο η κεντρική κονσόλα μαζί με τη οθόνη του infotainment (στάνταρ 8 ιντσών) είναι στραμμένα προς τον οδηγό, με τη δεύτερη να έρχεται κοντά και στο ίδιο ύψος με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ώστε τα μάτια να μην φεύγουν από το δρόμο. Μας άρεσε η ζωντάνια των χρωμάτων και των γραφικών στην οθόνη όπως επίσης και η απόκριση στην αφή.


Από την 2η έκδοση C-ULT το C-HR έρχεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και 8άρα οθόνη αφής.
2 Φωτογραφίες »

Από την 2η έκδοση C-ULT το C-HR έρχεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και 8άρα οθόνη αφής.


Μιλώντας για αφή, να αναφέρουμε πως θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αίσθηση που αφήνουν τα υλικά του C-HR, τα οποία έχουν μαλακή υφή τόσο στο ταμπλό, όσο και στο πάνω μέρος των θυρών και επιπλέον εξαιρετική συναρμογή μεταξύ τους. Η feel good αίσθηση στην καμπίνα τονίζεται  από το νέο ατμοσφαιρικό φωτισμό (στις ακριβότερες εκδόσεις), ο οποίος αλλάζει αυτόματα ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη θερμοκρασία.

Όσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες, είναι επαρκείς, με τον «αέρα» για τα γόνατα να είναι σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στα 14,5 εκατοστά (12,6 εκατ. πριν). Λίγο καλύτερα είναι τα πράγματα και με τον «αέρα» για τα κεφάλια, ο οποίος ωστόσο θυσιάζεται χάριν του design και της κουπέ λογικής. Πάντως τα μεγαλύτερα παράθυρα πίσω βοήθησαν ώστε να βελτιωθεί το αίσθημα της κλειστοφοβίας του προηγούμενου μοντέλου.

Τέλος, το χώρο αποσκευών θα θέλαμε κάτι περισσότερο από τα 362 λτ., που είναι κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας, έχοντας μάλιστα υψηλό κατώφλι φόρτωσης και όχι τόσο κανονικό σχήμα.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Toyota C-HR Hybrid 1,8 με 140 άλογα & κατανάλωση 3,5 λίτρα
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ακόμα πιο extreme και φουτουριστικό
Σελίδα 3Εσωτερικό: Εστιασμένο στον οδηγό και με ξεχωριστή ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 4Κινητήρας: Αυτό που θες: Οικονομικό, αποδοτικό και χωρίς… φόρους
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: SUV που χαίρεσαι να οδηγείς
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
FALKEN 16 VS PIRELLI