ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: SUV που χαίρεσαι να οδηγείς

 Σχολιάστε 
132.382 Επισκέψεις στο άρθρο (3/8/2024)
Η βελτίωση της πλατφόρμας GA-C, τα μεγαλύτερα μετατρόχια και η μείωση του κέντρου βάρους έχουν κάνει πιο ευχάριστη την οδηγική αίσθηση που λαμβάνεις και το C-HR.

Η βελτίωση της πλατφόρμας GA-C, τα μεγαλύτερα μετατρόχια και η μείωση του κέντρου βάρους έχουν κάνει πιο ευχάριστη την οδηγική αίσθηση που λαμβάνεις και το C-HR.

Ακόμα πιο ευχάριστη είναι η οδηγική εμπειρία με το νέο Toyota C-HR. Ξεκινώντας από τη θέση οδήγησης νιώθεις πως το ταμπλό είναι κτισμένο γύρω σου και σε προδιαθέτει ευχάριστα. Από εκεί και πέρα η βελτίωση της πλατφόρμας GA-C, τα μεγαλύτερα μετατρόχια και η μείωση του κέντρου βάρους έχουν κάνει πιο ευχάριστη την οδηγική αίσθηση που λαμβάνεις και το C-HR ακόμα πιο δυναμικό. Σε συνδυασμό με τα διπλά ψαλίδια της πίσω ανάρτησης και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, το SUV της Toyota στρίβει πολύ πιο αποφασιστικά και με περισσότερα χιλιόμετρα παρά τα 154 χλστ. απόστασης από το έδαφος.


Μάλιστα όλα αυτά χωρίς να χάνει την ποιοτική του κύλιση και την άνεση που γνωρίσαμε στην προηγούμενη γενιά. Οι ανωμαλίες του δρόμου λειαίνονται με χαρακτηριστική ευκολία και η κύλιση είναι εξαιρετικά ήσυχη και μόνο σε ταχύτητες πάνω από τα 100 χλμ./ώρα θα ακούσετε αεροδυναμικούς θορύβους. Μέσα την πόλη η συχνή χρήση αποκλειστικά του ηλεκτροκινητήρα λειτουργεί ως αγχολυτικό, ενώ η στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας είναι ταμάμ για το παρκάρισμα.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Toyota C-HR Hybrid 1,8 με 140 άλογα & κατανάλωση 3,5 λίτρα
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ακόμα πιο extreme και φουτουριστικό
Σελίδα 3Εσωτερικό: Εστιασμένο στον οδηγό και με ξεχωριστή ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 4Κινητήρας: Αυτό που θες: Οικονομικό, αποδοτικό και χωρίς… φόρους
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: SUV που χαίρεσαι να οδηγείς
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
LINGLONG VS VREDESTEIN