Eίναι εξαιρετική η οικονομία του C-HR, με μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και 3,6 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη.
Το C-HR της δοκιμής μας εφοδιάζεται από το νέο 5ης γενιάς υβριδικό σύνολο των 1.800 κ.εκ.. Αναμφίβολα είναι πιο ενδιαφέρον εμπορικά, καθώς δεν επιβαρύνεται με φόρο πολυτέλειας και δεν έχει κάποιο τεκμήριο που μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη για κάποιους.
Το σύνολο του C-HR συνδυάζει ένα 4κύλινδρο 1.800άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα με ένα νέο και πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 95, έχοντας συνδυαστική απόδοση 140 ίππων.
Το σύνολο συνδυάζει ένα 4κύλινδρο 1.800άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα με ένα νέο και πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων (+24 συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο), έχοντας συνδυαστική απόδοση 140 ίππων (από 122). Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, ενώ νέο είναι και το κιβώτιο e-CVT, το οποίο έχει περιορίσει και άλλο το πατινάρισμα που έχουν αυτού του είδους οι υλοποιήσεις.
Το νέο αυτό σύνολο καταφέρνει έτσι να είναι αρκετό καλύτερο σε επιδόσεις κερδίζοντας 1 δλ. στις ρεπρίζ (θέλει 5,8 και 7,5 δλ. για το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα) όντας πιο άμεσο σε απόκριση, ακόμα και χωρίς ακόμα και χωρίς να χρειαστεί να πατήσεις το Sport. Παράλληλα όπως αναφέραμε πιο πάνω είναι εξαιρετική η οικονομία του, με μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και 3,6 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη.