Η συνολική αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες θα ξεπεράσει τα 450 χλμ.., ενώ μέσα στην πόλη, μέσω της έντονης ανάκτησης του e-Pedal, μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τα 600 χλμ.. Από την άλλη στο ταξίδι θα μειωθεί η εμβέλεια στα περίπου 350 xλμ..
Στο μοντέλο της δοκιμής μας ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 242 ίππους και 300 Nm ροπής. Σε κάθε περίπτωση χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το Ariya προσφέρει άμεση απόκριση και ισχυρή επιτάχυνση όποτε την αναζητήσετε, κάνοντας την προσπέραση παιχνιδάκι. Ειδικά επιλέγοντας το πρόγραμμα Sport, μπορείτε να δώσετε έναν πιο σβέλτο τόνο στην οδήγηση, παρόλο που συγκριτικά με άλλες υλοποιήσεις η έκρηξη δεν είναι τόσο… εκρηκτική. Πολύ πιο ομαλά έρχεται η επιτάχυνση στο ECO πρόγραμμα, το οποίο προφανώς και συνεισφέρει στην συνολική αυτονομία, που υπό αυτές τις συνθήκες θα ξεπεράσει τα 450 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη και μέσω της έντονης ανάκτησης που προσφέρει η τεχνολογία e-Pedal ακόμα και τα 600 χλμ. είναι εφικτός στόχος. Από την άλλη στο ταξίδι θα μειωθεί η εμβέλεια στα περίπου 350 xλμ..
Η σφιχτή ανάρτηση κάνει ικανοποιητικά τη δουλειά της και μόνο σε κατσαρό ανάγλυφο θα νιώσεις το βάρος, ενώ συνεπικουρικά με το καλό σύστημα διεύθυνσης διαμορφώνει ένα ευχάριστο οδηγικά SUV.
Η συνολική χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 91 kWh (87 ωφέλιμη) με το σύστημα φόρτισης να έχει αρχιτεκτονική 480V που εξασφαλίζει μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 130 ΚW σε ταχυφορτιστή DC, δηλαδή περίπου μισή ώρα για να φορτίσει από το 20 στο 80%. Στη βασική έκδοση εξοπλισμού για τη φόρτιση σε wall-box (AC), ο on board charger (OBC) επιτρέπει φόρτισης έως και 7,4 KW (13,5 ώρες για το 10-100%), ενώ από την επόμενη έκδοση o OBC έχει όριο τα 22 kW (5 ώρες για το 10-100%).