Best of the best seller: Το Nissan Qashqai με τον νέο 1.300αρη κινητήρα μπαίνει στην καλύτερη φάση της ζωής του, αποκτώντας περισσότερο μπρίο, ενώ παράλληλα αναβαθμίζει και το τεχνολογικό του προφίλ με το νέο σύστημα πολυμέσων.
What is new
- Νέος κινητήρας 1,33 λτ.
- Με ισχύ 140 ίππων
- Με διευρυμένες επιλογές διασύνδεσης
- Από 20.490 ευρώ
Το Nissan Qashqai είναι το πιο επιτυχημένο εμπορικά crossover μοντέλο στην ελληνική αγορά, όντας εδώ και πολλά χρόνια στην κορυφή των πωλήσεων, με χαώδη διαφορά από το εκάστοτε δεύτερο, παρά το γεγονός πως ο ανταγωνισμός και γίνεται ολοένα πιο σκληρός.
Το δημοφιλές SUV της Nissan λοιπόν, πρόσθεσε στη γκάμα του τον 1,33 λίτρων βενζινοκινητήρα με 140 ίππους, που αναπτύχθηκε από κοινού από τις Daimler, Renault και Nissan και υπακούει στο νέο πρότυπο εκπομπών Euro 6d-Temp. Σύμφωνα με τη Nissan, ο νέος κινητήρας προσφέρει βελτιωμένη απόδοση χάρη σε μια θεμελιώδη αναδιαμόρφωση στο σχεδιασμό του, σε σύγκριση με τα προηγούμενα βενζινοκίνητα σύνολα, ενώ έχει αυξηθεί το διάστημα τακτικής συντήρησης του κινητήρα, όπου η αλλαγή λιπαντικών έχει επεκταθεί από τα 20.000 χλμ στα 30.000 χλμ..
Με ελκυστική τιμή από 20.490 ευρώ
Το Nissan Qashqai με το νέο κινητήρα είναι διαθέσιμο στις γνωστές εξοπλιστικές εκδόσεις Energy, Acenta, N-Connecta και Techna, με την αρχική του τιμή να έχει οριστεί στα 20.490 ευρώ, τιμή αρκετά ελκυστική συγκριτικά με τον ανταγωνισμό και με ένα πακέτο εξοπλισμό που περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία, με μοναδική έλλειψη την οθόνη αφής. Αυτή είναι διαθέσιμη από την επόμενη έκδοση Acenta, μαζί με ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό και προβολείς ομίχλης, με τιμή από 22.370 ευρώ.
....Ο κινητηρας των 140 ιππων ταιριαζει περισσοτερο απο τον μικροτερο που ειχε πριν. Βεβαια, στα γεραματα πλεον γιατι σε λιγους μηνες αλλαζει το μοντελο.
Καλή η προσπάθεια για αυτόνομη οδήγηση, αλλά μου ακούγεται λίγο κουραστικό το "πιασε-ασε" το τιμόνι ανά 5 δευτερόλεπτα. Τι γίνεται αν δεν κρατήσεις το τιμόνι; Σταματάει μόνο του το αυτοκίνητο;
Άντε να βγει η καινούργια γενιά του χρόνου, γιατί βαρεθήκαμε να το βλέπουμε αυτό. Σωστός μαϊντανός έχει καταντήσει...
....Ο κινητηρας των 140 ιππων ταιριαζει περισσοτερο απο τον μικροτερο που ειχε πριν. Βεβαια, στα γεραματα πλεον γιατι σε λιγους μηνες αλλαζει το μοντελο.
Καλή η προσπάθεια για αυτόνομη οδήγηση, αλλά μου ακούγεται λίγο κουραστικό το "πιασε-ασε" το τιμόνι ανά 5 δευτερόλεπτα. Τι γίνεται αν δεν κρατήσεις το τιμόνι; Σταματάει μόνο του το αυτοκίνητο;