Το Nissan Qashqai γνωρίζουμε πολύ καλά ότι έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με άνεση και αίσθηση οδήγησης ακριβότερου αυτοκινήτου. Αυτό που έχει αλλάξει προς το θετικό είναι η αντιδράσεις του σε συνθήκες οριακής πρόσφυσης. Το ελαφρύτερο μοτέρ έδωσε τη δυνατότητα στους μηχανικούς να προχωρήσουν σε βελτιώσεις στο στήσιμο του αυτοκινήτου, το οποίο πλέον έχει πιο προβλέψιμο μπροστινό μέρος και ακόμα πιο ουδέτερες αντιδράσεις.
Η ανάρτηση εξακολουθεί να απορροφά καλά τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και τα άνετα καθίσματα, ταξιδεύεις ξεκούραστα. Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες, το ηλεκτρικό τιμόνι έχει σωστό βάρος, ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου δεν προβληματίζει, ενώ τέλος τα φρένα βρίσκονται πάντα στο ύψος των προσδοκιών.
....Ο κινητηρας των 140 ιππων ταιριαζει περισσοτερο απο τον μικροτερο που ειχε πριν. Βεβαια, στα γεραματα πλεον γιατι σε λιγους μηνες αλλαζει το μοντελο.
Καλή η προσπάθεια για αυτόνομη οδήγηση, αλλά μου ακούγεται λίγο κουραστικό το "πιασε-ασε" το τιμόνι ανά 5 δευτερόλεπτα. Τι γίνεται αν δεν κρατήσεις το τιμόνι; Σταματάει μόνο του το αυτοκίνητο;
Άντε να βγει η καινούργια γενιά του χρόνου, γιατί βαρεθήκαμε να το βλέπουμε αυτό. Σωστός μαϊντανός έχει καταντήσει...
....Ο κινητηρας των 140 ιππων ταιριαζει περισσοτερο απο τον μικροτερο που ειχε πριν. Βεβαια, στα γεραματα πλεον γιατι σε λιγους μηνες αλλαζει το μοντελο.
Καλή η προσπάθεια για αυτόνομη οδήγηση, αλλά μου ακούγεται λίγο κουραστικό το "πιασε-ασε" το τιμόνι ανά 5 δευτερόλεπτα. Τι γίνεται αν δεν κρατήσεις το τιμόνι; Σταματάει μόνο του το αυτοκίνητο;